Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Justina Stambrauskaitė pristato „Le Mirage“ paplūdimio kolekciją

Vos prasidėjus vasarai, prekinio ženklo „Le Mirage“ įkūrėja Justina Stambrauskaitė pristato šiltajam sezonui skirtas naujienas. Jos kuriamą asortimentą papildė išskirtiniai maudymosi kostiumėliai bei ryškūs paplūdimio chalatai.
Justina Stambrauskaitė
Justina Stambrauskaitė / Asmeninio albumo nuotr.

„Mūsų maudymosi kostiumėlių išskirtinumas tas, jog perkant vieną modelį – jį galima dėvėti daugiau nei 6 skirtingais būdais. Tai puikus išsigelbėjimas moterims, kurios kaskart nori atrodyti vis kitaip“, – teigia Justina pranešime spaudai.

Jau turimą paplūdimio chalatų asortimentą, mergina papildė naujomis spalvomis bei papildomais modeliais. „Pristatome ir trumpesnius chalatų variantus – pončus. Tai laisvesnio stiliaus drabužis, tinkantis dėvėti kartu su maudymosi kostiumėliu, pagyvinant vasarišką įvaizdį“, – pasakoja J.Stambrauskaitė.

Vasaros kolekcijos naujienas, Justina ir pati išbandė savo atostogų metu.

„Juokauju, kad atostogaujant tiek Turkijoje, tiek Maldyvuose – beveik neprireikė kitų drabužių. Užteko kelių maudymosi kostiumėlių bei paplūdimio chalato. O svarbiausiai, kad net, atrodo, išrankiausios merginos, nepasikuklino paklausti, kieno kurti šie apdarai. Nepaprastai malonu atsakyti, jog tai – mano prekės ženklas!“ – pasidžiaugė Justina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?