Karolis Akulavičius sutiko savo istorija pasidalinti ir su portalu Žmonės.lt.
„Rytas galėtų būti ir geresnis. Pirmą kartą apsilankėme „Gabijos“ viešbutyje, Palangoje. Žinokite, tragedija. Liukso kambarys, 550 eurų dviem nakvynėms. Smarvė, lovos traškančios, braškančios. Nerekomenduoju visiškai“, – trečiadienio ryte instagrame nemalonia patirtimi dalijosi Karolis.
Dainininkas paviešino ir jį papiktinusius vaizdus iš viešbučio.
„Visiškai neperdedu, kambario smarvė tokia, lyg būtų siurbliavę be antgalio... Jau galvojau prasivėdins per visą dieną, bet nepadėjo nei langai atidaryti, nei kondicionierius. Lovos girgžda. Žodžiu, žmogeliukai, jeigu važiuosite į Palangą, siūlyčiau viešbutį „Gabija“ pralenkti pro šalį!“ – pasipiktinimo neslėpė K.Akulavičius.
Karolis teigė, kad kreipėsi į viešbučio administraciją
„Administracija paėmė visus pinigus ir net nemėgino siūlyti kažkokių variantų. Reiškia, tokie žmonės ten ir dirba. Viena diena, 270 eurų už liuxor kambariuką, pilną smarvės ir su tratančia lova!“, – tikino Karolis.
Taip pat skaitykite: Po pietų Panevėžio kavinėje – Radžio padėka Dievui, kad liko gyvas: „Netylėsiu“
Tiesa, kitame vaizdo įrašo epizode K.Akulavičius rado ir už ką pagirti „Gabijos“ viešbutį, bet pridūrė, kad tai neatperka to, kas įvyko.
„Pavalgėme. Maistelis tikrai buvo visai neblogas, skanus, bet gavosi tokia situacija. Galvojau, administracija pasiūlys eiti į kitą kambarį arba padaryti nuolaidą. Padarė nuolaidą mašinai, stovėjimo aikštelei. Mašinai? 10 eurų? Tai mašina miegojo ar žmonės? Kiauri žmogeliukai darbuojasi ir nesigaudo situacijoje. Tiesiog – „Gabiją“ pralenksim. Pirmas ir paskutinis kartelis“, – nusivylimo neslėpė atlikėjas.
K.Akulavičius netrukus sulaukė žinučių, kuriose žmonės dalijosi panašia patirtimi šiame viešbutyje.
„Atsiliepė labai daug žmonių. Jie irgi pasakojo, kaip pykosi ir nerado ryšio su viešbučio darbuotojais. Ten dirbantys žmonės neieško ryšio, o padaro mašinai, daiktui 10 eurų nuolaidą ir pasiima visus pinigus“, – piktinosi Karolis, kalbėdamas su portalu Žmonės.lt.
Žmonės.lt kreipėsi į Palangoje esančio viešbučio „Gabija“ administraciją ir paprašė paaiškinti situaciją.
Atsakymą raštu pateikė UAB „Pajūrio Gabija“ direktorė Indrė Stasiulaitytė.
„Atsakydami į Jūsų klausimus, norime pažymėti, jog viešbutis 3–4 kartus per metus susiduria su panašiais atvejais, kai svečiai vengia mokėti už paslaugas, tikisi nuolaidų, sukeliant dirbtines situacijas ir skandalus.
Tai primena klasikinį atvejį, kai restorane į sriubą įmetama musė, norint išvengti mokėjimo už patiekalą. Taip siekiama savanaudiškų finansinių ir savireklamos tikslų.
Svečias atvykęs neturėjo nusiskundimų. Kai gauname nusiskundimus, visuomet reaguojame. Kitos dienos rytą registratūroje tiesiog buvo pranešta, jog išvyksta, nes kambaryje yra blogas kvapas, kurį bandė panaikinti savo kvepalais. Patikrinus kambarį, jame jautėsi tik kvepalų kvapas, kurį šiuo metu sudėtinga panaikinti. Kviečiame Jus atvykti ir patiems įsitikinti tinkama viešbučio paslaugų kokybe.
Tuo pačiu konsultuojamasi su teisininkais dėl šio asmens daromos žalos reputacijai bei viešai įžeidinėjamų viešbučio darbuotojų.
Išdetalizuotai svečias mokėjo už vieną naktį viešbutyje:
Nakvynė 4 asmenims su pusryčiais ir SPA apsilankymais – 256 eurai.
Kurortinis mokestis – 4 eurai.
Parkingas – 10.
Viso – 270 eurų“, – rašoma laiške.
Žmonės.lt pasiteiravo, ar K.Akulavičiui nekelia baimės tai, kad viešbučio administracija konsultuojasi su teisininkais dėl galimo šmeižto.
„Ne. Tegul konsultuojasi – mes gavome visiškai to, kas buvo žadėta, neatitinkantį, dvokiantį kambarį. Daug žmonių yra nuo jų nukentėję, tačiau į tai niekas neatsižvelgia“, – savo teisumu neabejojo Karolis.