K.Krysko žingsnio sukrėstas E.Bžeskas – apie J.Miliaus vaidmenį skandale: „Nepatiks, ką pasakysiu“

Tebesitęsiant „69 danguje“ skandalui po to, kai atsiskyrusios narės Karina Krysko, Ingrida Martinkėnaitė ir Goda Alijeva įkūrė grupę „Šeškės“, prodiuseris Egmontas Bžeskas pažėrė daugiau detalių. Jis įtaria, kad į istoriją gali būti įsipainiojęs ir K.Krysko vyras – atlikėjas Jeronimas Milius.
Egmontas Bžeskas, Nijolė Pareigytė-Rukaitienė, Jeronimas Milius, „Šeškės“
Egmontas Bžeskas, Nijolė Pareigytė-Rukaitienė, Jeronimas Milius, „Šeškės“ / R.Jurgaičio, Simono Barono, Viktorijos Makovskajos nuotr.

Lūžis – su daina „9 danguj“

Prodiuseris Egmontas Bžeskas apie „69 danguje“ istoriją ir dabar vykstančią skandalingą situaciją papasakojo kolegų Martyno Tylos ir Lauro Lučiūno tinklalaidėje „Ne(normaliai)“. Iš pradžių jis prisiminė, kad mintis kurti merginų grupę kilo po kito jo projekto „Naujieji lietuviai“ sėkmės.

„Buvo niekam nežinomos panelės, dar ilgą laiką reikėjo įrodinėti, kad Karina Krysko gali dainuoti“, – teigė E.Bžeskas ir prisiminė, kad buvo sakančių, jog grupė ilgai neišsilaikys. ​

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Egmontas Bžeskas
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Egmontas Bžeskas

​Egmontas patikino, kad abu projektai – tiek „Naujieji lietuviai“, tiek „69 danguje“ – iš pradžių sukurti ne dėl pinigų.

„Mes pradėjome nuo darbo. O pinigai atsirado po truputėlį. Ką mes dabar turime? Pilną areną“, – kalbėjo prodiuseris.

Anot Egmonto, lūžis įvyko su daina „9 danguj“. Tiesa, iš pradžių šis kūrinys buvo kiek kitoks.

„Dainoje buvo labai didelė duobė. Buvo uždainuota „Aš devintam danguj“ ir tada – tyla. Ji man visą laiką buvo keista. Mes su Gintaru Reklaičiu ginčijomės dėl šitos vietos – jis norėjo apginti save kaip kompozitorių, kad ta vieta turi būti tyloj, o aš sakiau, kad reikia damušti gabalą iki galo.

Ir vieną naktį atvažiavom damušti. Sukūrėme kartu melodiją ir žodžius, atsirado žodžiai „Galbūt šią naktį tu mylėsies ir šnabždėsi“. Po to dar kilo mintis pačiame gale pakeisti priedainį iš „Aš devintam danguj“ į „Mes devintam danguj“. Buvo labai faina naktis. Karina uždainavo, tikrai džiaugėmės, jautėme, kad ta daina jau yra hitas ir kažkokia grupės pradžia“, – pasakojo E.Bžeskas.

Kodėl Natalija Bunkė apkaltino vagyste?

Tinklalaidėje „Ne(normaliai)“ prisimintas ir momentas, kai Goda Alijeva (tuomet – Sabutytė) į „69 danguje“ atėjo iš grupės „YVA“. Būta kalbų, kad E.Bžeskas ją „pavogė“, tačiau, pasak prodiuserio, tai tikrai netiesa.

„Goda pas mus perėjo ant paties pakilimo, kai jau buvo sudainuota daina „Gyvenu“ ir viskas buvo beveik aukščiausiame taške, pike. Kodėl? Labai paprastai – pas mus buvo daug apyvartos, daug koncertų. Net pati ji dokumentiniame filme sako – perėjimas į „69 danguje“ buvo kaip jos pakilimas, tobulėjimas.

Gal per daug lepinau, nes per dideli pas mane buvo atlyginimai, palyginti su kitomis grupėmis. Bet net ne aš su ja susitariau, o Nijolė Pareigytė. Tai kaip Bunkė pareiškė savo story, kad aš kažkoks vagis, tai visiška nesąmonė, nes aš nieko nevogiau. Reikia skaitytis su žodžiais. Vagystė yra vagystė. Žmogus pats savo noru perėjo į grupę, kuri populiaresnė. Tuo metu, neslėpkime, „YVAI“ buvo riesta, palyginti su mūsų pozicija“, – tvirtino Egmontas.

Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Ingrida Martinkėnaitė, Karina Krysko, Goda Alijeva
Pauliaus Peleckio / BNS nuotr./Ingrida Martinkėnaitė, Karina Krysko, Goda Alijeva

​Ar tikrai Egmonto Bžesko šalia „69 danguje“ merginų pastaruoju metu nebebuvo?

Tinklalaidėje išsamiai aptartas ir dabar vykstantis skandalas – kai nuo E.Bžesko atsiskyrusios „69 danguje“ narės Karina Krysko, Ingrida Martinkėnaitė ir Goda Alijeva pareiškė, kad nuo šiol koncertuos kaip grupė „Šeškės“. Tuo metu vienintelė „69 danguje“ narė kol kas liko Nijolė Pareigytė-Rukaitienė.

Atsiskyrusios atlikėjos aiškino, esą E.Bžesko pastaruoju metu šalia jų net nebuvo, o šis neva vėl atsirado tik tada, kai užsimanė užsidirbti pinigų iš areninio koncerto Kauno „Žalgirio“ arenoje.

„Čia yra melas. Tikrai aš buvau, bet buvau tada, kai reikia. Nevažinėju į kiekvieną koncertą. Tai yra jų tiesioginis darbas pagal sutartį, jos atlieka koncertus. Ir čia net ne mano ginčas, o įmonės „TV Komanda“ ginčas, kurios vienintelis savininkas esu aš.

Tai ta įmonė investavo į jų pirmus albumus, nupirko, atrinko dainas, aš pats kaip prodiuseris sėdėjau su kompozitoriais – tikrai ne viena naktis prasėdėta. Be to, pirmi grupei „69 danguje“ atiduoti gabalai buvo „Naujųjų lietuvių“, čia didelė garbė Gintarui Reklaičiui, bet aš su juo sėdėdavau ir mes kurdavom.

O merginos ateidavo įdainuoti, bet ir tai – ne visos. Ateidavo tik Nijolė ir Karina. Ingrida dabar be galo nori vaidinti, kad dainuoja, bet, deja, taip nėra. Tai yra atlikėjas, bet atlikėjas – kaip šokėjas. Taip, ji atlieka, nenoriu pažeminti, bet jos atlikimas yra kitoks.

Dabar mes labai kalti, aš tai ypatingai apkaltintas esu, kad kažko reikalauju. Labai neteisingai pateikiama informacija – oi, mes Bžeskui turim susimokėti. Ne jos turi. Kada mokėjo atlikėjas prodiuserinei įmonei? Viskas atvirkščiai – aš joms turiu sumokėti atlyginimą. Yra tam tikra sistema, juk mes dirbam pagal sistemą, turime sutartis, turime jas vykdyti“, – tinklalaidėje „Ne(normaliai)“ aiškino E.Bžeskas. ​

Luko Gručecko ir Evelinos Sabaliauskaitės nuotr. /„69 danguje“ koncerto akimirka
Luko Gručecko ir Evelinos Sabaliauskaitės nuotr. /„69 danguje“ koncerto akimirka

​Pasiteiravus, ar pastaruoju metu, dar prieš areninį koncertą, atlikėjos mokėjo Egmontui, šis patikino, kad taip nebuvo.

„Visą laiką buvo kalbama, kad oi, dabar sunkūs laikai, reikia investuoti į rūbus, mums reikia kažką pirkti. Na gerai. Bet kiek yra nuslėptų koncertų. Mes dabar jau pradėjom aiškintis, juk jos pačios mane privertė aiškintis situaciją. Plius labai ilgą laiką nebuvau direktorius savo įmonėje, tik akcininkas. Dabar aš jau esu direktorius, pasikėliau dokumentus, pradėjau aiškintis.

Tai dabar aišku, kad buvo daug nuslėpimų, nepasakymų, nepasakė ir apie klipo filmavimą dainos, nupirktos iš Vudžio – to pačio žmogaus, su kuriuo sėdim, darom kitus projektus. Tyliai nueita, susitarta ir padarytas gabalas. Dabar jos sako – mes 10 metų dirbame. Nutylima, kad aš joms per tą 10 metų padariau klipą, kad mes išleidom serialui skirtą dainą „Man reikia meilės“, – nuoskaudas liejo prodiuseris.

Apkaltintas Nijolės Pareigytės vyras

E.Bžeskas pridūrė, kad ir apie koncertą arenoje imta kalbėti kur kas seniau – dar tada, kai N.Pareigytės-Rukaitienės vyras Rimvydas Rukaitis suorganizavo grupės turą po Lietuvą. Egmontas pabrėžė turintis ir tai įrodančius susirašinėjimus: „Jau tada buvo aišku, kad bus arena. Bet aš apie areną sužinau tik tada, kai atvažiuoju į Kauną ir žiūriu – yra plakatai. O juk aš neseku, paskui jas nevaikštau.“ ​

Žilvino Ausiukaičio nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė
Žilvino Ausiukaičio nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė

​Martynui Tylai pastebėjus, kad atlikėjams visada svarbu laikytis žodinio susitarimo su prodiuseriu, Egmontas kalbėjo, kad merginos bando pamiršti laikus, kai grupė startavo.

„Buvau turbūt vienintelis prodiuseris, kuris sukūrė grupę ir tiek daug rodėsi kartu, ant viršelių ir visa kita. Aš realiai – kaip narys. O dabar susidarė toks vaizdas, kad – koncertas įvyko, opa, pilna arena ir kas turi daugiausia pasiimti? Nijolė Pareigytė ir „TV Komanda“. Aha, tai reikia pašalinti.

Intrigos su Nijole jau buvo seniau, neva jos vyras neatsiskaitė. Bet aš girdėjau visai kitaip – kad tos sumos, kurios buvo sutartos, buvo joms sumokėtos. Tegul jos kreipiasi į teismą ir bando įrodyti, o ne šmeižia viešai Rukaitį, kad jis neatsiskaitė. Aš paskambinau jam ir dar kartą pasitikrinau – ar tikrai yra atsiskaityta? Jis man pasakė, kad taip, kaip mes sutarėm – atsiskaitėm“, – tinklalaidėje „Ne(normaliai)“ pasakojo E.Bžeskas.

Mano, kad įsikišęs ir Jeronimas Milius

Egmontas pridūrė, kad yra dėkingas į koncertą Kauno arenoje susirinkusiems žmonėms. Pasak prodiuserio, koncerto organizatoriai su jo vadovaujama „TV Komanda“ pasirašė atitinkamą sutartį, buvo normaliai atsiskaityta, planuoti ir kiti pasirodymai arenose. Tačiau, kaip pasakojo, staiga trenkė žinia, kad Karina Krysko nori pasisavinti „69 danguje“ prekės ženklą.

„Mes su Karina bendravome šeimomis. Kai ji gyveno su Sauliumi Skambinu, mes kartu švęsdavome Naujus metus, ilgą laiką tikrai bendravome. Ir iki šios dienos aš bendrauju su jo šeima kaip tikrai artimas žmogus.

Man buvo keista, kaip Karina prieš planuotą pokalbį su manimi, kurio aš prašiau, bandė registruoti „69 danguje“ logotipą, kurį aš pats asmeniškai esu padaręs kaip dizaineris, sukūręs kompiuteriu. Ir dar, aišku, pavadinimą. Negalėjau patikėti tuo, ką man sako advokatai“, – prisiminė Egmontas.

Užsiminta, neva čia gali būti įsivėlęs ir K.Krysko vyras Jeronimas Milius.

„Tas žmogus, kuris dabar po lapais pasislėpęs ir bijantis labai apie save blogų žodžių, nebus patenkintas mano šituo pasikalbėjimu. Bet aš įtariu, kad yra įtakos. Kodėl? Todėl, kad kai buvo Saulius Skambinas, mes draugavome, net negalvojome apie tai. Daug kas bandė kėsintis į Kariną Krysko, bet nebuvo šansų, nes buvo susitarimas, ir tas žmogus šalia tikrai nebūtų to leidęs. Mes pasišnekame su Sauliumi, jis turi savo nuomonę apie šią situaciją.

Bet atsitinka taip, kad Karina realiai bando pasisavinti tai, kas sukurta, nors ji puikiai žino, kas tai sukūrė. Sėdžiu tuo metu pas Vudį studijoje, darome kitą projektą, ir jis girdi mano pokalbį su advokatu. Realiai penkios minutės tylos ir žiūrim į vieną tašką. Jis sako – negaliu patikėti, kad Karina taip... Aišku, mes parašom pretenziją ir staiga kitą dieną jau patentuojamas pavadinimas „Šeškės“, – kalbėjo Egmontas. ​

TAIP PAT SKAITYKITE: Jeronimui Miliui – 40-imt: apie šventę su tostais ir nemalonią patirtį: „Neleisiu, kad liptų ant galvos“

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Karina Krysko, Jeronimas Milius
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Karina Krysko, Jeronimas Milius

​E.Bžeskas pasakojimą tęsė toliau – teigė, kad dėl bandymo pasisavinti „69 danguje“ prekės ženklą sulaukė netikėto atlikėjų paaiškinimo.

„Jų pasiteisinimas, kai mes jau susitikome su advokatu, – mes gi patentavome į poziciją, kur pardavinėti prekes. Sakau – palaukit, jūs dabar atsisėdę su advokatu norite pasakyti, kad bandėte pasisavinti ženklą, pardavinėti prekes su užrašu „69 danguje“?“ – stebėjosi Egmontas.

Ar atlikėjos dar gali grįžti į „69 danguje“?

E.Bžesko teigimu, po merginų išplatinto pranešimo spaudai, neva vietoj „69 danguje“ dabar bus „Šeškės“, jį ištiko šokas. Iš pradžių jis apie tai net negalėjo šnekėti, bet dabar tai daryti jam jau lengviau: „Nes pamačiau veidus, kokie tikslai žmonių, kad ten moralinių dalykų nebeliko, kad tiktai teisine kalba galima šnekėtis.“

Egmontas dar kartą patikslino, kad „69 danguje“ ir toliau lieka. Kol kas vienintelė grupės narė yra N.Pareigytė-Rukaitienė, tačiau yra kuriami planai ir ateičiai. O ar Karina, Goda ir Ingrida dar galėtų grįžti į „69 danguje“, jei to norėtų? ​

Grupė „Šeškės“
Grupė „Šeškės“

​„Jos jau pažeidė daug sutarties punktų. Jų šansas yra tik sugrįžti į projektą, bet ar mes jas priimsime – čia klausimas. Jos pareiškė, kad neva gal ir sugrįžtų, bet be Nijolės. Kaip tai? Juk Nijolė – vienintelė likusi „69 danguje“, o jūs pamelavote, kad ji pasišalino“, – stebėjosi E.Bžeskas.

Šiuo metu jau planuojami „Šeškių“ koncertai arenose, tačiau tinklalaidėje „Ne(normaliai)“ išreikšta abejonė, ar jie bus sėkmingi.

„Čia padirbtas daiktas, nors jos sako – mes dainuojame. Bet kas dainuoja? Dabar toje grupėje dainuoja tik Karina. O ką darom su Nijole Pareigyte, kurios veidas, vokalas naudojamas, ką darome su aranžuotėmis? Fonogramos priklauso „TV Komandai“ – tikino Egmontas. – Viena aišku, dėl ko viskas. Dėl pinigų. Kad daugiau liktų. Tikėtasi buvo to. Gi blogas Bžeskas pasidarė tik tada, kai pamatė, kad arenoje daug pinigų.“

Visą tinklalaidės epizodą žiūrėkite čia:

VIDEO: (Ne)normaliai #011 | Futobolas, stadionai ir Bžeskas svečiuose

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis