Kailių ir odinių drabužių modeliu tapusi Nijolė Pareigytė: „Turėti kailinius nėra nusikaltimas“

Nijolė Pareigytė-Rukaitienė įsiamžino naujoje fotosesijoje. Ji tapo naujos „Cronus“ odos gaminių ir kailių kolekcijos reklaminiu veidu.
Nijolė Pareigytė
Nijolė Pareigytė / Andriaus Vengalio nuotr.

Naujoje kolekcijoje – odinės striukės, kašmyro paltai, drabužiai pasiūti iš natūralių medžiagų.

Tai ne pirmas kartas, kai grupės „69 danguje“ narė reklamuoja natūralaus kailio ir odos gaminius. Ir nors praėjusį kartą Nijolę dėl tokio pasirinkimo gyvūnų teisių gynėjai užmėtė kritikos strėlėmis, atlikėja sako, kad toks visuomenės požiūris ją kiek stebina.

„Kai paviešinome pirmą fotosesiją, gavau malkų nuo žaliavalgių, gyvūnų mylėtojų. Akimirką net sudvejojau, ar tikrai gerai, kad sutikau joje dalyvauti. Tačiau, žiūrint iš kitos pusės – aš tiesiog modelis, man tai darbas, už kurį moka“, – 15min kalbėjo Nijolė.

VIDEO: Nijolė Pareigytė tapo odinių drabužių ir kailinių reklaminiu veidu

Atlikėją stebina, kaip pati sako, tai, kad dauguma kritikų patys nėra itin žali – jie namuose turi ir odinių baldų, patys naudoja įvairią, anaiptol ne veganišką kosmetiką.

„Taip, gal aš savo nuotraukomis ir skatinu pirkti odos ir kailių gaminius, bet aš juk pati tų gyvūnų nežudau. Dievaži, pati juos labai myliu... Tai du skirtingi dalykai, aš čia – modelis“, – sakė ji.

Andriaus Vengalio nuotr./Nijolė Pareigytė
Andriaus Vengalio nuotr./Nijolė Pareigytė

Nijolė ir pati turi kailinius, kuriuos dėvi jau aštuonerius metus. Pasak jos, toks apdaras pirmiausia reikalingas ne dėl grožio ar mados, esą Lietuvoje žiemos šaltos, todėl čia kailiniai tikrai praverčia.

„Nuo seno prisimenu tėtį, kuris nešiodavo kailinę kepurę, o mama – kailinius. Turėti kailinius nėra nusikaltimas, ypač Lietuvoje – juk pas mus tikrai šalta“, – įsitikinusi N.Pareigytė-Rukaitienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis