Karolina Meschino ir OG Version: „Su dukra šventės įgavo dar didesnę prasmę“

„Mūsų gyvenimas tik prasidėjo, turime tiek išmokti“, – įsitikinę nuomonės formuotoja, verslininkė Karolina Meschino (27) ir atlikėjas Dominykas Ježerys-OG Version (25). Mamos rankose šypsosi greitai dvejų metukų gimtadienį švęsianti Isabelle. Neseniai su tėvų pagalba ji puošė savo pirmąją Kalėdų eglę.
Karolina Meschino ir OG Version su dukra Isabelle
Karolina Meschino ir OG Version su dukra Isabelle / Žurnalo „Žmonės“ viršelis

Jie – gražūs, sėkmingi, visur ir viską spėjantys. Retas, žvelgdamas į Karoliną ar Dominyką, susimąsto, kiek du jauni žmonės atiduoda jėgų, dalydami save pusiau.

Šeimos kasdienybė – gerokai žemiškesnė už tą, kurią žiūrovui pateikia reklamos vilkai ar trumpas instagramo įrašas. Karolina ir Dominykas nuolat skendi darbų jūroje: įvairūs projektai, nuosavo prekių ženklo vystymas, valandų valandos kūrybos muzikos studijoje ir dar šimtai reikalų. Visus juos derina prie dukros gyvenimo ritmo. Ji porai – pati svarbiausia.

„Stengiuosi kiek įmanoma daugiau dalyvauti Isabelle gyvenime. Kai tik jaučiu, kad per daug dirbu, lėtinu tempą. Dukrai atkeliavus į šį pasaulį, tiek mano, tiek Dominyko šeimos rate – dar daugiau džiaugsmo“, – išduoda ji.

Lapkritis ir gruodis Karolinai sunkiausi mėnesiai metuose. Bet net ir įtemptu metu ji nepamiršta namų.

„Kalėdos – mano mėgstamiausia šventė! Turbūt ir parą nemiegojusi su džiaugsmu puoščiau eglutę, – šypsosi. – Šilti pyragai, muzika, lemputės, filmai ir laikas su šeima atperka viską. Per daug mėgstu šią šventę, kad į šalį nustumčiau pasiruošimo džiaugsmą. Dabar, kai turiu savo mažytę šeimą, kasmet šventės įgauna dar didesnę prasmę.“

Interviu bei fotosesija – naujausiame žurnale „Žmonės“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis