Kartu su Vilija Matačiūnaite projektą „Romeo ir Džiuljeta“ ves Mindaugas Stasiulis

Naujojo TV3 projekto „Romeo ir Džiuljeta“ vedėja, dainininkė Vilija Matačiūnaitė prie laidos vedėjos vairo viena nesės. Trečiadienį buvo pristatytas jos scenos partneris, kuriuo tapo šmaikštusis Mindaugas Stasiulis.
Mindaugas Stasiulis
Mindaugas Stasiulis / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Kas bus merginos porininkas, organizatoriai atskleidė tradiciniame ir jaus paskutiniame balkonų sesijos vakarėlyje, kuris šį kartą vyko Vilniaus universiteto bibliotekos Adomo Mickevičiaus muziejaus kiemelyje. Į jį naujasis vedėjas atriedėjo blizgančiu motociklu su rože dantyse.

Būtent Mindaugas, susirinkusiųjų nuomone, bus griežtasis šou vedėjas, o jo partnerė Vilija ta, kuri bus miela ir draugiška visiems dalyviams.

Renginio metu buvo pristatyti ir jau paskutinieji kandidatai į Romeo ir Džiuljetos vaidmenis operoje „Meilė ir mirtis Veronoje“. Į Romeo vaidmenį pretenduoja iš TV muzikinių projektų pažįstami Martynas Kavaliauskas ir Jonas Čepulis.

Pastarasis jau senokai buvo žydruosiuose ekranuose, tad vakarą vedęs Mindaugas Rainys jo klausė, kodėl jis čia atėjo ir kaip mano, koks turi būti Romeo. Pasak jo, Romeo turi įrodyti, kad nors ir yra jaunas, tačiau nėra kvailas. „Be to, juk aš atėjau į roko operą, taip?“, – šypsodamasis klausė J.Čepulis.

Pretendente į pagrindinį Džiuljetos vaidmenį tapo aktorė Augustė Lukaitė. „Ko labiausiai bijai šiame šou?“, – klausė merginos M.Rainys. „Savęs, nes va šito žmogaus aš visai nepažįstu“, – prisipažino jaunoji aktorė.

Šou metu profesionalūs dainininkai ir dar niekam nežinomi talentingi jaunuoliai varžysis dėl pagrindinių vaidmenų atgimstančioji Kęstučio Antanėlio operoje.

Martynas Kavaliauskas, Augustė Lukaitė ir Jonas Čepulis
Martynas Kavaliauskas, Augustė Lukaitė ir Jonas Čepulis

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis