Bilietų parduota už 25 tūkst. litų
„Nuo bilietų prekybos pradžios mums nebuvo sumokėtas nė vienas litas, nors bilietų buvo parduota už 25753 litus. Pagal sutartį, kas savaitę turėjo būti pervedami pinigai. Jokios oficialios informacijos apie nemokumą nebuvo gauta 1,5 mėnesio nuo bilietų prekybos pradžios“, – teigė „Biennale Inter LP“ atstovas Peteris Zdanovsky.
Anot jo, nevykdydama įsipareigojimų ir nemokėdama pinigų už parduotus bilietus be jokio išankstinio paaiškinimo įmonė „Ticketpro Baltic“ sukėlė grėsmę jų santykiams su atlikėju, verslo partneriais, investuotojais ir Nelly gerbėjais.
Koncerto organizatoriaus reikalavimai bilietų platintojui
„Biennale Inter LP“ reikalauja „Ticketpro Baltic“ apsaugoti pirkėjų teises, todėl koncertą organizuojanti įmonė teigė, kad bilietų platintojas yra įpareigotas 100 proc. kompensuoti pirkėjams pinigus už nupirktus bilietus į atlikėjo koncertą. Taip pat „Ticketpro Baltic“ yra įpareigota sumokėti kompanijai 3900 eurų baudą dėl atšaukto renginio. Bilietų platintojas taip pat privalo kompensuoti išlaidas renginį organizavusiai įmonei, jei tokių dėl atšaukto renginio atsiras.
Pirkėjas gali skambinti ir reikalauti pinigų iš organizatoriaus
Susisiekus su „Ticketpro Baltic“ atstovu Deividu Afarjancu šis teigė: „Kiekvienam žmogui, kuris pirko bilietą, yra duodamas organizatorius kontaktas. Jis bet kada gali skambinti ir reikalauti grąžinti pinigus.“
Anot D.Afarjanco, jų įmonė vykdo visus sutartinius įsipareigojimus. „P.Zdanovsky turi sutartį, žino visas sąlygas, kada mes galime pradėti grąžinti pinigus. Mes, kaip bilietų platintojai, pagal bilietų pirkimo taisykles negrąžiname pinigų tol, kol organizatorius neužsako iš mūsų tokios paslaugos, t.y. nesumoka mums už tai. Antraip mes to nedarome ir nesame įsipareigoję to daryti“, – sakė D.Afarjancas.
Vyras atviravo, kad toks nesusipratimas su organizatoriais – pirmas jų praktikoje ir jis tikisi, kad šis kuriozas gražiai išsispręs.
Paklaustas, kiek laiko bilietus įsigiję žmonės bus priversti laukti, Deividas Afarjancas negalėjo įvardyti tikslių datų.
„Viskas priklauso nuo jų pozicijos, mes savo atsakymus privalome pateikti per 10 dienų. Į visus terminus mes visada telpame“, – teigė pašnekovas. Anot jo, šiuo metu konfliktas yra sprendžiamas konsultuojantis su teisininkais, tačiau „Ticketpro Baltic“ atstovas patikino, kad tikrai bus kreiptasi į Lietuvos teisines instancijas dėl moralinės žalos atlyginimo.