Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas privertė Nijolę Pareigytę užsidėti dujokaukę? (nuotraukos)

Nuotraukose užfiksuota, kaip grupės „69 danguje“ narė Nijolė Pareigytė dėvi dujokaukę. Ar mergina baiminasi, kad Lietuvą pasieks iš Japonijos slenkantis radioaktyvių dalelių debesis? Pasirodo, kad dujokaukę dėvėjusi atlikėja filmavosi koncerto, skatinančio ekologines idėjas, anonse.
Filmavimo akimirka
Filmavimo akimirka. / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr./Filmavimo akimirka
Šarūno Mažeikos/BFL nuotr./Filmavimo akimirka

Renginio organizatorių teigimu, neseniai Japonijoje atsitikę įvykiai šiam reklaminiam klipui suteiks papildomos svorio.

„Dujokaukė, panaudota anonse, nebuvo susijusi su Japonijos įvykiais – mes norėjome atkreipti žmonių dėmesį į tai, kad ateityje anksčiau ar vėliau visiems teks dėvėti dujokaukes. Manau, kad  tai, kas atsitiko Japonijoje, tik dar labiau privers žmones susimąstyti, kur link mes einame ir ar mes to norime“, – teigė koncerto prodiuseris, kūrybos namų „Elitaz“ atstovas Gediminas Jaunius.

Koncerto, kuris bus transliuojamas balandžio 16 dieną, anonsai jau nuo šio šeštadienio sukasi TV3 eteryje.

Anonse kartu su N.Pareigyte pasirodys ir choreografas Šarūnas Kirdeikis, projekto „Vaikų balsas 2011“ komisijos nariai Domas ir Kipras Junčos.

TV3 viešųjų ryšių vadovės Rimos Olberkytės-Stankus teigimu, Žaliosios vienybės koncertas tampa svarbia televizijos tradicija. Pernai koncerto scenoje pasirodė per 100 atlikėjų. Šiuo koncertu buvo vainikuota nacionalinė švarinimosi akcija „Darom 2010“, kuria siekiama žmones tausoti gamtą, gyventi švariau, nešiukšlinti ir rūšiuoti atliekas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?