Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaune garsenybės paniro į venecijietiškos dvasios karnavalą „Casanova Ball“

Penktadienio vakarą Kauno naktiniame klube „Nox“ rinkosi garsenybės, pasipuošusios domino kaukėmis ir kitomis Venecijos karnavalo detalėmis. Pirmą kartą surengtas „Casanova Ball“ karnavalas žada tapti tradiciniu.
Rasa Arlauskienė
Rasa Arlauskienė / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

„Norėjome sukurti Venecijos karnavalo dvasią, bet nesistengėme šios šventės kopijuoti, atkurti istorinę praeitį. Pažvelgėme į šventę šiuolaikinėmis akimis. Juk renkamės moderniame klube, kur groja šiuolaikiška muzika“, – portalui Žmonės.lt kalbėjo karnavalo idėjos autorė Rasa Arlauskienė.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka

Renginių organizatorė tikisi, kad Venecijos dvasia alsuojantys karnavalai bus rengiami kasmet.

„Jie galės vykti bet kuriame mieste, bet būtinai gerame ir stilingame klube“, – teigė R.Arlauskienė.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka

Ore tvyrojo kazanoviškas kvapas

Šventiniame vakarėlyje netrūko garsių prekės ženklų: prabangaus šampano, taip pat svaigaus aromato, kuris pasirinktas neatsitiktinai – jo pavadinime esantis skaičius 1725 žymi Kazanovos gimimo metus.

Šiais kvepalais buvo apipurškiami karnavalo dalyviai, todėl visame klube greitai pasklido jų kvapas.

Karnavalą pristatė Mantas Petruškevičius. „Man parfumerija yra labai svarbi. Norėjau, kad šį vakarą tvyrotų šių kvepalų kvapas“, – sakė M.Petruškevičius.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Mantas Petruškevičius ir Asta Valentaitė
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Mantas Petruškevičius ir Asta Valentaitė

Kaukių įvairovė

Karnavalo dalyviai turėjo kokį nors Venecijos karnavalo akcentą. Dizainerė Audronė Bunikienė rankoje nešiojosi ir kartkartėmis pridengdavo veidą iš Italijos parsivežta kauke. 

„Ją įsigijau Venecijoje, butike. Ji man labai miela ir stilinga. Pagal kaukę derinau ir suknelę“, – sakė dizainerė.

Verslininkė Natalija Martinavičienė savo domino kaukę pati papuošė plunksnomis: „Juk tai pagrindinis Venecijos karnavalo atributas. Norėjau savo kaukę padaryti kuo nors savitą, todėl plunksnas pati komponavau.“

O štai Asta Valentaitė prisipažino, kad renginiui pradėjo ruoštis prieš dvi dienas, todėl daug galvos kaip pasipuošti nesuko. „Kaukę su plunksnomis pasiskolinau iš draugės. Labai keistas jausmas būti pasislėpus po ja“, – juokėsi ji.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Asta Valentaitė
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Sergejus Troščenkovas ir Asta Valentaitė

Sergejus Troščenkovas išsiskyrė naujesniu nei XVIII amžiaus Kazanovos įvaizdžiu – užsimaukšlino cilindrą, akis paslėpė po apvaliais, tamsiais akiniais. „Modernus klubas, naujas ir Kazanovos įvaizdis“, – savo pasirinkimą aiškino jis.

Vakaro kulminacija tapo DJ Driule XL (Andrius Kalesnikovas) ir jo pakviestų draugų, šokėjų iš Lietuvos Nyderlandų, Maroko, Tailando pasirodymas. 

Venecijoje karnavalas išpopuliarėjo XVIII amžiuje

Venecijos karnavalas pirmą kartą dokumentuose paminėtas 1094 metais. Jo ištakos – Antikos epochoje. Nuėmus derlių būdavo rengiami masiniai pasilinksminimai, skirti dievo Saturno garbei.

Tik tos šventės metu vargšams buvo leidžiama lygiomis teisėmis sėdėti prie ponų stalo. Tačiau klasinė nelygybė vis tiek būtų gadinusi nuotaiką tiek vieniems, tiek kitiems. Kaukės – štai kas išgelbėjo padėtį, nes jos paslėpdavo viską – asmenį, turtinę padėtį, drovumą ar net gašlumą.

XVIII amžiuje Venecijoje karnavalai buvo tokie populiarūs ir jiems skirta tiek dėmesio, kad kostiumai ėmė panėšėti į aukštosios mados modelius. 

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Vakaro akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?