Kaune – garsių krepšininkų įkvėpto viešbučio atidarymas: kviestiniai svečiai patyrė staigmenų

Lino Kleizos, brolių Lavrinovičių, Ramūno Šiškausko, Sauliaus Štombergo, Rimanto Kaukėno ir kitų garsių krepšininkų marškinėliai, kuriais vilkėdami jie skynė pergales tarptautinėse arenose, nuo šiol yra ekspozicijos, skirtos pažymėti ryškius sporto pasaulio pasiekimus, dalis.
Viešbučio atidarymo svečiai
Viešbučio atidarymo svečiai / Erlendo Bartulio nuotr.

Ją, įrengtą naujame, oficialiai Kaune duris atvėrusiame „ibis Styles“ viešbutyje, galės apžiūrėti visi, besidomintys mūsų šalies sporto legendomis, rašoma pranešime spaudai.

Ateityje nuo sporto pasaulio neatsiejamų simbolių kolekciją papildys ir kitų sričių ar iš kitų šalių gauti svarbūs trofėjai.

„Jau dabar turime eksponatų, atkeliavusių iš NBA. Kiekvienas daiktas, kuris mus pasiekė, turi savo istoriją ir vertę. Esame dėkingi sporto pasaulio žvaigždėms, kurios sutiko prisidėti prie pirmojo tokio teminio viešbučio interjero kūrimo, o labiausiai – broliams dvyniams Normunds ir Nauriui Maciams“, – sako generalinė direktorė Aistė Čistovienė.

Erlendo Bartulio nuotr./Viešbučio atidarymas Kaune
Erlendo Bartulio nuotr./Viešbučio atidarymas Kaune

Būtent šie du sporto pasaulio aistruoliai prieš daugiau nei dešimtmetį išgarsėjo tuo, kad jų kūnai padengti geriausių Lietuvos krepšininkų portretais ir jų parašais, komandų ir net televizijos laidų emblemomis. Tatuiruotėmis Normunds ir Nauris stengėsi visiems įrodyti, kaip jie myli a.a. savo tėvelio Kazio gimtinę ir nepakartojamą Lietuvos krepšinį.

Garsieji broliai, kaip ir dar kelios dešimtys sporto bei verslo pasaulio elito, pirmadienį dalyvavo oficialioje viešbučio atidarymo šventėje.

„Dabar daugumą jų sukauptų originalių eksponatų galima apžiūrėti Kaune“, – sako A.Čistovienė.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis