Kaunietė tapo nauju „Giorgio Armani“ reklamos veidu

Įžymūs dizaineriai jau pradėjo ruošti rudens/žiemos kolekcijas. Giorgio Armani mados namai savo naujausiajai kolekcijai pasirinko lietuvės Editos Vilkevičiūtės veidą.
19 vieta – lietuvė Edita Vilkevičiūtė
E.Vilkevičiūtė atliko pagrindinį vaidmenį garsiojo dizainerio filme. / style.com nuotr.

Jau pasirodė pirmoji Giorgio Armani kolekcijos reklama, kurioje pozuoja iš Kauno kilusi dvidešimt vienerių metų E. Vilkevičiūtė. Šią reklamą sukūrė garsių fotografų duetas „Mert & Marcus”.

E.Vilkevičiūtė – viena iš daugiausiai pasiekusių Lietuvos modelių. Savo karjerą pradėjusi Lietuvoje, ji pasirašė kontraktą su modelių viena Ispanijos agentūra. Netrukus mergina tapo „Versace“ kvepalų reklaminiu veidu (tai laikoma didžiausiu lietuvių modelių pasiekimu). Vėliau pasipylė kontraktai su tokiomis įžymiomis firmomis kaip „Louis Vuitton“, „Balenciaga“, „Just Cavalli“, „Miu Miu“, „Dior“, „Calvin Klein”, “Chanel” ir kitais garsiais madų namais.

E.Vilkevičiūtė taip pat pozavo Japonijos, Prancūzijos, Australijos, Vokietijos, Graikijos, Rusijos žurnalo „Vogue“ viršeliams. 2009 metais kaunietė sukėlė sąmyšį žurnalui „Interviu“ pozuodama visiškai nuoga šalia viso pasaulio mergaičių numylėtinio, filmo „Mokyklos miuziklas“ žvaigždės Zaco Efrono.

Minėtą Giorgio Armani kolekcijos reklamą galite išvysti čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos