Kauno „Ąžuolyno bėgime“ vyrai pasitikrino ištvermę bėgdami su žmonomis ant rankų

Šeštadienį Kaune vykusiame „Ąžuolyno bėgime“ stipriausios poros galėjo varžytis specialioje rungtyje. Išbandyti savo tvirtumą jos galėjo pasiryžę įveikti 100 metrų atstumą mylimąją nešant rankose ar ant pečių.
Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“
Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“ / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Temos: 1 Bėgimas
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“

Renginio organizatorius, S.Dariaus ir S.Girėno sporto centro direktorius Giedrius Bielskus pasakojo, kad mintis surengti žmonų nešimo varžybas kilo norint pasiūlyti įvairių pramogų ne tik bėgikams, vaikams, šeimoms, bet ir poroms.

„Žmonų nešimo varžybos stiprina ir porų ryšį. Dalyvaujant tokioje rungtyje reikia partnerių pasitikėjimo, o sėkmingai pasiektas finišas tampa dar viena bendrai pasiekta pergale, kurią bus linksma prisiminti ir po daugelio metų. Tuos 100 metrų pora tikrai atsimins ilgam“, – sakė organizatorius.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Porų varžybos „Ąžuolyno bėgime“

Kiekvienas bėgantis galėjo pasirinkti sau priimtiniausią distanciją ir dalyvauti pusės maratono, 10 ir 5 kilometrų varžybose. Tarp bėgančių buvo galima sutikti ir ne vieną žinomą žmogų, įveikti pasirinktą atstumą ryžosi verslo ir pramogų pasaulio atstovai.

Išbandyti save bėgime nusprendė Karina Krysko-Skambinė, Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, Nijolė Pareigytė-Rukaitienė, Jolanta Leonavičiūtė, Marius Gaižauskas, Gediminas Juodeika, Ignas Barkauskas, Saulius Skambinas ir daugelis kitų.

TAIP PAT SKAITYKITE: „Ąžuolyno bėgimo“ trasą Kaune išbandė būrys pramogų pasaulio žvaigždžių

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis