Per Kalėdas skaitykite kartu. Prenumeratai -50%
Išbandyti

Kauno širdyje – gurmaniškas vakaras: retaisiais deimantais grožėjosi žinomi žmonės

Stilingame Kauno restorane, įsikūrusiame pačioje miesto širdyje šalia Soboro, pirmą kartą surengtas gurmaniškas patyriminis vakaras, kurio metu autorinius restorano šefo patiekalus praturtino žaismingi prancūziško šampano burbuliukai ir nišinių aukštosios parfumerijos kvepalų degustacija bei pažintis su retaisiais deimantais.
Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune
Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune / Mikos Savičiūtės nuotr.
Temos: 2 deimantas Kaunas

Gurmaniška degustacinė trijų patiekalų vakarienė vyko naujai įrengtoje, elegantiškoje restorano „Laurus“ antro aukšto erdvėje – juodos staltiesės ir didžiulės antikvarinės auksinės žvakidės aplinkai suteikė šventinės prabangos. O artėjančių švenčių dvasią bei nuotaiką kūrė kalėdinės dekoracijos, aukštosios parfumerijos prancūzų ženklo „Ggema Paris“ švelniai malonios nišinių kvepalų natos, prancūziškas šampanas ir ant kiekvieno stalo spindintys juvelyrikos namų „Diamante“ juvelyriniai dirbiniai.

Mikos Savičiūtės nuotr./Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune
Mikos Savičiūtės nuotr./Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune

Nišinės parfumerijos salonų „Krispo“ įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė sakė, kad jau seniai galvojo apie tokį išskirtinį vakarą Kaune, tik dėl užimtumo jį vis atidėdavo. „Organizuodami „Krispo“ renginius pastebėjome, kad panašių pomėgių žmonėms įdomu susitikti, bendrauti, aptarti naujausias tendencijas, įvairias mados, meno, kultūros naujienas. Mane supančius žmones, kaip ir mane, domina viskas, kas naujo vyksta šioje srityje. Nišinė parfumerija – ne tik mano verslas, bet ir aistra, hobis, gyvenimo būdas. Todėl mes bent kas kelis mėnesius ištikimiausiems „Krispo“ klientams stengiamės pristatyti tendencijas – pakviesti garsiausių prekių ženklų atstovus, aukštosios parfumerijos kūrėjus iš Italijos, Prancūzijos, kad naujienos būtų pristatytos iš pirmų lūpų. O čia – pirmasis mūsų su partneriais ir draugais toks organizuojamas vakaras, bandymas sujungti į vieną aukštosios parfumerijos kvapus, deimantus, kokybišką maistą ir šampaną. Norime, kad, ragaudami „Laurus“ šefo patiekalus ir mėgaudamiesi kokybišku prancūzišku šampanu, iš arčiau susipažintumėte su išskirtiniais „Ggema Paris“ kvepalais ir išgirstumėte reikšmingiausias šampano kūrimo istorijos detales. „Ggema Paris“ – tai mūsų pasididžiavimas, nes tai – išskirtinė safyrų, rubinų ir mėnulio akmens įkvėpta kolekcija. Gal ne visi žino, todėl pasakysiu, kad kvepinantis šiais kvepalais perduodama natūralių brangakmenių energija. Todėl ji puikiai dera tiek su šampanu, tiek su retais deimantais“, – sakė viena iš patyriminio renginio iniciatorių K.Strolienė.

Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune
Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune

Pasak jos, per degustacinį vakarą pristatyti unikalūs kvepalai, kurių gamyboje naudojami tikri kristalai. „Ggema Paris“ – vieninteliai prancūziškų kvepalų gamintojai, naudojantys „Brangakmenių infuzijos“ technologiją. O šiuos kvepalus sukūrė vienas garsiausių pasaulyje parfumerių – Dominique’as Ropionas. Artėjant gražiausioms metų šventėms, ypač tinka šiltos ir jaukios šių kvepalų natos, išskirtinės karališkos raudona arba mėlyna buteliuko spalvos“, – sakė nišinės parfumerijos ekspertė.

Specialiai šiam vakarui sukurtu ir prie renginio koncepcijos priderintu vakaro meniu džiaugėsi ir komplimentų šefui Edgarui Rutkauskui negailėjo restorano „Laurus“ įkūrėjas ir vadovas, maisto kultūros vizionierius Laurynas Šauklys. „Norėjome nustebinti svečius netikėtais skonių deriniais, ilgai galvojome, kokie geriausiai derėtų ne tik prie šampano, bet ir prie subtilių kvapų bei prabangių deimantų. Todėl užkandžiui buvo pasirinktas lašišos bei jūrų dumblių patiekalas, pagardintas fermentuotais juodaisiais ir raudonaisiais serbentais, kurie svečiams turėjo priminti mažus spalvotus brangakmenius. Pagrindiniam patiekalui pasirinktas keptos aštuonkojo kojos ir karališkos krevetės duetas, paskandintas švelniame jogurto padaže, pagardintas keptomis bulvytėmis. Desertas taip pat neatsitiktinis – „Pavlovą“, puoštą pasiflorų tyre ir šviežiomis uogomis, pasirinkome ne tik todėl, kad tai mėgstamiausias kauniečių desertas, bet ir jo istorija ypatinga“, – sakė Laurynas Šauklys. Vakaro metu buvo priminta, kad šio deserto pavadinimas kilo nuo garsios balerinos Anos Pavlovos pavardės.

Mikos Savičiūtės nuotr./Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune
Mikos Savičiūtės nuotr./Gurmaniškas patyriminis vakaras Kaune

Per pertraukas tarp degustacinių patiekalų ir žaismingai taurėje žaidžiančių burbuliukų vakaro svečiai galėjo ne tik pasigrožėti retais deimantais, pasimatuoti patikusius juvelyrinius dirbinius, bet ir susipažinti su aukštosios juvelyrikos tendencijomis, kurias pristatė juvelyrikos namų „Diamante“ vadovė Tamara Milkintienė.

„Džiaugiuosi galėdama prisidėti prie ypatingos šventinės atmosferos kūrimo, dalintis nepakartojamomis akimirkomis su renginio svečiais bei praturtinti šį vakarą išskirtiniais retaisiais deimantais. Vakaro metu pristatyti populiariausi mūsų juvelyriniai dirbiniai. Didžioji dalis jų buvo inkrustuoti baltaisiais ir juodaisiais deimantais. Daugiausia moterų dėmesio sulaukė elegantiškos apyrankės ir kaklo vėriniai", – sakė juvelyrikos namų vadovė T.Milkintienė.

Vakaro pabaigoje vienam iš svečių nusišypsojo laimė loterijoje – laimėjo deimantą. Pikantiškomis ir intriguojančiomis istorijomis vakarėlio nuotaiką kūrė Žilvinas Grigaitis, o faktinėmis žiniomis iš šampano istorijos dalijosi profesionali someljė Greta Milerė.

Ž.Grigaitis virtuoziškai linksmino puikiai nusiteikusius vakaro svečius, pasakodamas savo kelionių nuotykius ir trumpas pikantiškas šampano kūrimo istorijos detales. Šventinis vakaras buvo pradėtas įspūdinga, šimtmečius skaičiuojančia sobražo ceremonija – šampano ambasadorius pirmąjį butelį atidarė kardu nukirsdamas ir viršutinę butelio kaklelio dalį.

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Reklama
95 metų gimtadienį atšventusi „Astra LT“ į modernius sprendimus investavo kiek daugiau nei 600 tūkst. eurų