Kendall Jenner tapo prekės ženklo veidu: kolekcijos įvertinti atvyko ir žinomos sostinės damos

Ketvirtadienio vakarą kviestinėms sostinės viešnioms buvo pristatyta naujoji prekės ženklo „Reserved“ rudens–žiemos kampanija bei ilgai slėptas jos veidas – socialinių tinklų karalienė ir top modelis Kendall Jenner. Pagrindiniu renginio akcentu tapo „Ciao Kendall!“ kampanijos vaizdo klipas, rašoma pranešime spaudai.
Justė Starinskaitė, Kendall Jenner, Inga Žuolytė, Viktorija Šaulytė
Justė Starinskaitė, Kendall Jenner, Inga Žuolytė, Viktorija Šaulytė / 15min ir renginio organizatorių nuotr.

„Norėjome sukurti kampaniją, skirtą augančiai „millenial“ kartos auditorijai. Šios kampanijos veidu pasirinkome šiuolaikinės popkultūros ikoną, atpažįstamą visame pasaulyje – Kendall Jenner. Kurdami vaizdo klipą įsitikinome, kad ji ne tik puikus modelis, bet atsiskleidė ir kaip talentinga aktorė.

Lyg chameleonas, ji puikiai įkūnija skirtingus charakterius ir stilius. Kendall Jenner kaip ir „Reserved“ savyje turi tiek rafinuotos elegancijos, tiek per kraštus trykštančios energijos bei jaunatviškumo,“ – komentuoja „Reserved“, vadovė Lietuvoje Irina Gromova.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Į „Ciao Kendall!“ kampanijos pristatymą „Vaidilos Teatre“ susirinko daugybė mados gerbėjų: stilistės Irina Cybina, Emilija Dagytė, Ūla Kotryna Tulevičiūtė, modeliai Diana Balaišytė, Dovilė Viršilaitė ir Gintarė Sudžiūtė, dainininkė Justė Starinskaitė, tinklaraštininkės Simona Burbaitė, Kamilė Dambrauskaitė, Inga Žuolytė, Viktorija Šaulytė ir daugelis kitų.

15min nuotr./„Reserved“ rudens-žiemos kampanijos pristatymo akimirka
15min nuotr./„Reserved“ rudens-žiemos kampanijos pristatymo akimirka

Teatrališkai dekoruotoje erdvėje susirinkusioms renginio viešnioms buvo pristatytas kampanijos „Ciao Kendall!“ vaizdo klipas. Baroko laikų Italijos viloje filmuotuose kadruose K.Jenner įsikūnija į itališkų filmų ikonas. Vienoje scenoje ji žavi Italijos aristokratė iš senovinių filmų, kitoje – šokanti retro mergina, jauna devintojo dešimtmečio maištininkė ar baseine plaukiojanti sirena.

Ji šoka, vilioja ir flirtuoja su kamera lyg tikra filmo žvaigždė. Kendall įvaizdžiu šios kampanijos metu rūpinosi Jacob K – „Versace“ kolekcijų pristatymų stilistas, dirbantis su garsiausiais mados žurnalais ir stilizavęs K.Jenner įvaizdį ant itališko „Vogue“ viršelio.

VIDEO: #CiaoKendall – Kendall Jenner x RESERVED – AW19 campaign

„Ciao Kendall!“ scenarijaus autorius, režisierius ir choreografas Gordon Von Steiner yra dirbęs su tokiais žymiais mados namais kaip „Prada“, „Gucci“, „Dior“, „Louis Vuitton“, taip pat amerikietišku mados žurnalu „Vogue“. Tai nėra pirmas jo darbas kartu su „Reserved“, prieš tai jis režisavo vaizdo klipą su Cindy Crowford „I love you Cindy“ ir „I Can Boogie“, kuriame įsiamžino garsi lenkų aktorė Joanna Kulig ir žymioji prancūzų nuomonės formuotoja Jeanne Damas.

Renginio organizatorių nuotr./Kendall Jenner
Renginio organizatorių nuotr./Kendall Jenner

Kendall Jenner – tikras mados fenomenas. Būdama vos 23 metų ji yra tituluojama viena įtakingiausių šių dienų mados ir stiliaus ikonų, turi 116 milijonų sekėjų instagrame ir užima pirmąją vietą tarp geriausiai uždirbančių pasaulio modelių „Forbes“ sąrašuose. Per devynerius metus mados pasaulyje ji yra dirbusi su prabangiausiais mados namais: „Marc Jacobs“, „Balmain“, „Miu Miu“, „Longchamp“, „Givenchy“ bei daugybe kitų.

Kendall yra žengusi ir „Victoria Secret“ podiumu ir sužavėjusi patį Karlą Lagerfeldą, kuris pasirinkdamas ją „Chanel“ kolekcijos pristatymui nė neįtarė, kad ji – viena žinomiausių merginų pasaulyje.

K.Jenner veidas yra puošęs garsiausius mados žurnalus ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje, tarp jų: „Vogue“, L‘Officiel“, „Dazed“. Pastarasis ją pavertė socialinių tinklų revoliucijos mados industrijoje simboliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis