Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Kito Kampo“ aktoriai vilniečiams dalino gero humoro konservus

Improvizacijų teatras „Kitas Kampas“ naują sezoną nusprendė pradėti neįprastai. Antradienio vakarą sausakimšoje sostinės Vinco Kudirkos aikštėje jie susirinko, kaip patys sako, tiesiog pajuokauti.
Kirilas Glušajevas
6-ojo „Kito Kampo“ sezono pristatymas / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Pavasarį surengėme viešą gerbėjų susitikimą, irgi vidury miesto. Šį sezoną vėl norime su visais susitikti, tik šįkart ateisime ne tuščiomis – atsinešime humoro dozes“, – sako 6-ąjį kolektyvo gimtadienį minintis improvizacijos teatro aktorius Audrius Bružas.

Originalius humoro pasirodymus rengiantys aktoriai savo improvizacijas vadina koncervuotomis gero humoro dozėmis, kurių turėtų užtekti visam šaltajam sezonui.

Būtent tokiais „konservais“ jie nusprendė pradžiuginti visus sostinės gatvių praeivius. Su savimi atsinešę tuščių skardinių, kiekvieną jų tarsi užkalbėdavo sakydami, kad tai – „gero humoro dozė“, o tuomet įteikdavo skardinę į pokštauti mėgtančių praeivių rankas.

Aktoriai po tokį simbolinį suvenyrą įteikė kiekvienam atvykusiam pasiklausyti smagių istorijų. Renginyje netrūko teigiamų emocijų, čia garsiai skambėjo juokas, žmonių veidus nušvietė šypsenos.

„Kito Kampo“ nariai praistarė, kad savo ištikimiausiems gerbėjams naujajame sezone yra paruošę kone du šimtus smagių istorijų, kurių kelias jau spėjo išgirsti ir Vilniaus gatvių praeiviai.

Daugelis jų gatvėje tiesiog stabtelėjo smagiai pasijuokti, tačiau buvo įtraukti į interaktyvius žaidimus: vieni kitiems žnaibė nosis, drauge darė mankštą.

Savo spektaklius „Kitas Kampas“ ketina parodyti ne tik Lietuvoje, jų planuose ir pasirodymai svetur gyvenantiems lietuviams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos