Ko reikia soc. tinklų kūrėjams, norint sulaukti sėkmės? Ekspertės komentarai

Socialiniai tinklai – neatsiejama dažno žmogaus gyvenimo dalis. Jie tapo itin svarbiu įrankiu, leidžiančiu ne tik sužinoti, kas vyksta pasaulyje, bet ir pačiam tapti informacijos skleidėju. Tuo pastaruoju metu naudojasi ir žinomi žmonės. Tačiau norint išlaikyti savo žinomumą, reikia pasistengti labiau – tam reikalingos socialinių tinklų marketingo strategijos.
Billie Eilish, Naglis Bierancas, Monika Marija, Ąžuolas Misiukevičius
Billie Eilish, Naglis Bierancas, Monika Marija, Ąžuolas Misiukevičius / 15min, Vida Press, asmeninio archyvo nuotr. / 15min montažas

Išpopuliarėjus instagramo programėlei, garsenybių siekis išlikti žinomiems per žiniasklaidą tapo nebe toks aktualus. Dabar neretai turinio kūrėjų profilių įrašuose matoma ne tik užfiksuota akimirka, bet ir noras atkreipti sekėjų dėmesį į konkrečius įvykius ar detales. Apie tai, kokios marketingo strategijų aktualijos tarp kūrėjų dominuoja socialiniuose tinkluose, pateikdama konkrečius žinomų žmonių pavyzdžius pasakoja marketologė Laurita Griciūtė.

„Kūrėjas, nuomonės formuotojas ar įžymybė turi savo būdus ir strategijas, kaip vystyti komunikaciją socialiniuose tinkluose, tačiau tai yra labai individualu. Vieni publikacijas planuoja kruopščiai, o kiti tai daro spontaniškiau – publikuoja „nenušlifuotą“ turinį, taip sukurdami labai žmogišką ir žemišką savo įvaizdį, kuris artimas auditorijai. Įdomus, dinamiškas turinio pateikimas yra svarbi kūrėjo socialinių tinklų dalis formuojant nuomonę apie save“, – sako L.Griciūtė.

Asmeninio albumo nuotr./Laurita Griciūtė
Asmeninio albumo nuotr./Laurita Griciūtė

Nuoširdūs, atviri ir tikri pokalbiai – turinio kūrėjų „kabliukas“?

Socialiniai tinklai – išties tinkama terpė nuolatiniam ryšių su gerbėjais palaikymui. Įvairios nuotraukos iš filmavimų, užkulisių ar paprasčiausia dienos įvykių apžvalga: visa tai leidžia gerbėjams įsitraukti, o turinio kūrėjui būti dažniau pastebimam. „Tiesioginis auditorijos įtraukimas į savo socialinių tinklų komunikaciją kūrėjams yra būtinas, norint sukurti bendruomeniškumo jausmą. Auditorija nori jaustis svarbi“, – pabrėžia Laurita.

Klausimas, koks galėtų būti naujas dainos pavadinimas, savo paskyroje pasidalinti gerbėjų palaikymo žodžiai, ištraukos iš renginių ar nuoširdus pasikalbėjimas bei kitos įvairios socialinių tinklų funkcijos kuria dar didesnį palaikymą ir didina kūrėjo susitapatinimą su savo sekėjų ratu. Socialinių tinklų specialistė mini, kad tam puikus būdas yra tiesioginės transliacijos, įgavusios pagreitį būtent karantino metu – ne tik kalbant vieniems, bet ir pasikviečiant svečią ar ištikimiausią gerbėją. Kaip vieną pirmųjų turinio kūrėjų, sėkmingai pritaikiusių šią funkciją, ekspertė įvardija nuomonės formuotoją Ieva Mackevičienę.

Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius
Asmeninio albumo nuotr./Ąžuolas Misiukevičius

Ypač aktyviai socialinėje erdvėje su savo auditorija bendrauja ir plaukų stilistas Ąžuolas Misiukevičius. Daugiau nei 50 tūkstančių sekėjų turintis kūrėjas dalijasi ne tik juokingais momentais, bet ir padrąsinančiomis žinutėmis bei gyvenimo patarimais, o į savo ištikimiausias sekėjas kreipiasi nuoširdžiai – vadina jas „voveruškomis“ ir kitais mažybiniais žodžiais. Ą.Misiukevičius taip pat neseniai išleido ir savo drabužių bei aksesuarų kolekciją, kurią gali įsigyti kiekvienas jį palaikantis gerbėjas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis