Konkurencijos taryba atsiprašo dėl pranešime apie M.A.M.A netinkamai įvardyto Kauno paramos gavėjo

Konkurencijos taryba antradienį išplatino atsiprašymą, kad anksčiau pranešusi apie Kauno miesto savivaldybės neteisėtą paramą, netinkamai įvardijo jos gavėją.
M.A.M.A muzikos apdovanojimai
M.A.M.A muzikos apdovanojimai / Renginio organizatorių nuotr.

Pasak tarybos, tai buvo ne asociacija „Metų muzikos apdovanojimai“, kuri buvo įvardyta tarybos pranešime, o viešoji įstaiga „M.A.M.A. pramogos“.

„Atsiprašome asociacijos „Metų muzikos apdovanojimai“ dėl netikslios informacijos pateikimo“, – rašo Konkurencijos taryba.

Vis dėlto ji pabrėžia, vertinimas, jog 45 tūkst. eurų savivaldybės parama turi būti įteisinta, nesikeičia.

Konkurencijos taryba pirmadienį pranešė, jog finansavimas renginio organizatoriams gali būti laikoma neteisėta valstybes pagalba ir paragino savivaldybę įteisinti suteiktą paramą. Kitu atveju, pasak tarybos, tokia parama gali būti išieškota iš pagalbos gavėjo su palūkanomis.

Taryba atkreipė savivaldybės dėmesį, kad finansavimą gavusi asociacija vykdo komercinę veiklą, todėl jai taikomos konkurencijos taisyklės.

Pasak tarybos, parama suteikia išskirtinę ekonominę naudą, kadangi buvo palengvinta finansinė našta ir sustiprinta jo padėtis rinkoje.

Konkurencijos tarybos teikimu, savivaldybė turėtų arba pranešti Europos Komisijai apie numatomą teikti valstybės pagalbą, arba vykdyti tokias priemones laikantis reglamentų, atleidžiančių nuo pareigos priemonę derinti su Europos Komisija, nuostatų.

Kauno miesto savivaldybė savo ruožtu teigia, kad finansavimas skirtas pagal paraišką, kurią įvertino nepriklausomi ekspertai, konkrečiai projektinei veiklai. Ji pabrėžė, kad tai nebuvo parama, o finansavimas konkrečiam projektui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis