Pažintį su aprangos dizainu pradėjusi Vilniaus kolegijoje vėliau Vitalija Malyško ją tęsė Vilniaus dailės akademijoje ir jau turi ne vienerius metus su mados industrija susijusios darbo patirties. Šiuo metu jaunoji dizainerė eina parduotuvių tinklo „Pull & Bear“ koordinatorės Baltijos šalims pareigas, anksčiau dirbo „Zara“ ir „Imitz“ prekės ženklo parduotuvėse.
Vitalija jau yra dalyvavusi „Injekcijos“ konkurse: 2010 ir 2011 metais pateko į jo finalą. Savo kolekcijas ji pristatė ir kituose mados renginiuose – „Warsaw Fashion Street“, konkurse „Off Fashion“ Lenkijoje.
Vitalija taip pat yra surengusi kelias kūrybinių darbų parodas ir pristatymus, bendradarbiavusi su grožio industrijos specialistais ir kartu su jais ruošusis konkursiniams pasirodymams, dalyvavusi ne viename konkurse, sukūrusi kelias kolekcijas ir pavienius modelius.
Kolekcija „Madoisto dienoraštis“
Konkurso „Injekcija“ rengėjų klausimas, ar drabužių mada šiuolaikiniam vartotojui yra religija, jaunajai dizainerei sukėlė daug kontraversiškų minčių. Savo dabartinio darbo dėka Vitalija turi galimybę stebėti, kaip greitai žmonės tampa mados įkaitais. Vartotojus ji grubiai suskirstytų į dvi grupes: tuos, kurie perka iš būtinybės, ir tuos, kurie perka norėdami sekti madą. Pastariesiems mada tikrai yra lyg religija.
Kolekcijoje mergina pristato žiūrovui išgalvotą istoriją apie Jį – jauną vyrą, kuris ne tik išpažįsta Madoizmą* (religiją, kuri oficialiai neegzistuoja), bet ir yra tariamasis jos pradininkas.
* Madoistas – išgalvotos Madoizmo religijos pasekėjas. Madoizmas – išgalvota religija. Pavadinimo kilmė nuo lietuviško žodžio „mada“.