„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Kosmetikos kompanija sulaukė kritikos, kad per daug pašviesino aktorės Freidos Pinto odą

Kosmetikos gigantė „L'Oreal“ susilaukė priekaištų dėl tamsios odos moterų nuotraukų retušavimo. Kritikos bangą sukėlė naujausia kosmetikos priemonių reklamos kampanija, kurioje tamsaus gymio aktorė iš Indijos Freida Pinto atrodo lyg šviesiaodė.
Freida Pinto
Freida Pinto / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Lūšnynų milijonieriaus“ žvaigždė F.Pinto „L'Oreal“ veidu tapo 2009 m. Jau tada kompanija susilaukė priekaištų, esą aktorės veidas reklamose yra kur kas šviesesnis nei iš tikrųjų.

Tačiau kompanija kategoriškai neigia naudojusi nuotraukų retušavimo programą „Photoshop“ ir teigia, jog spalvų skirtumai atsirado tik dėl apšvietimo.

Palyginti F.Pinto nuotraukas naujausioje reklamos kampanijoje ir realybėje galite paspaudę čia.

Ši kosmetikos kompanija buvo susilaukusi panašių priekaištų ir 2008-aisiais dėl itin pašviesinto dainininkės Beyonce veido.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų