Kosmetikos kompanija sulaukė kritikos, kad per daug pašviesino aktorės Freidos Pinto odą

Kosmetikos gigantė „L'Oreal“ susilaukė priekaištų dėl tamsios odos moterų nuotraukų retušavimo. Kritikos bangą sukėlė naujausia kosmetikos priemonių reklamos kampanija, kurioje tamsaus gymio aktorė iš Indijos Freida Pinto atrodo lyg šviesiaodė.
Freida Pinto
Freida Pinto / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Lūšnynų milijonieriaus“ žvaigždė F.Pinto „L'Oreal“ veidu tapo 2009 m. Jau tada kompanija susilaukė priekaištų, esą aktorės veidas reklamose yra kur kas šviesesnis nei iš tikrųjų.

Tačiau kompanija kategoriškai neigia naudojusi nuotraukų retušavimo programą „Photoshop“ ir teigia, jog spalvų skirtumai atsirado tik dėl apšvietimo.

Palyginti F.Pinto nuotraukas naujausioje reklamos kampanijoje ir realybėje galite paspaudę čia.

Ši kosmetikos kompanija buvo susilaukusi panašių priekaištų ir 2008-aisiais dėl itin pašviesinto dainininkės Beyonce veido.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai