Kotryną Juodzevičiūtę šokiravo už jos pasirodymą pasiūlytas atlygis: „Gėda“

Dainininkė Kotryna Juodzevičiūtė gavo kvietimą koncertuoti naujos „Lindex“ kolekcijos pristatymo renginyje Vilniaus prekybos centre „G9“. Nors iš pirmo žvilgsnio pasiūlymas atrodytų visai įprastas, tačiau atlikėją šokiravo atlygio sąlygos. Renginio organizatoriai vietoje pinigų K.Juodzevičiūtei už koncertą pasiūlė atsilyginti „Instagram“ komplimentais.
Kotryna Juodzevičiūtė
Kotryna Juodzevičiūtė / Pauliaus Peleckio nuotr.

K.Juodzevičiūtė papasakojo apie jai nutikusią nemalonią situaciją. Į žinomą atlikėją kreipėsi renginių organizatorių įmonės „Idėjinė renginiai“ atstovė Karolina, kuri atlikėjai pasiūlė surengti pasirodymą Vilniaus prekybos centre. Nors, atrodytų, tai visiškai normalus pasiūlymas, tačiau dainininkę nustebino renginio organizatorių siūlomas atlygis už koncertą.

Pasiūlyme buvo teigiama, kad mainais už pasirodymą atlikėjai yra siūloma renginio erdvė, suorganizuotas renginys, taip pat yra užtikrintas klausytojų srautas bei žadami „Instagram“ komplimentai.

Savo nuomonę apie pasiūlymą K.Juodzevičiūtė išsakė socialiniame tinkle „Facebook“. Įrašu ji sutiko pasidalinti ir su portalo Žmonės.lt skaitytojais.

„Šiaip, kurį laiką, jau buvau atsikračius savęs 16-os metų, kuri dėl visko piktindavosi ir kovodavo su kiekviena neteisybe. Kai truputį paaugi ir supranti, kad iškreipto pasaulio nepakeisi, pradedi koncentruotis į save ir tiesiog eiti savo, pačiam tau atrodančiu teisingu keliu. Vis tik, šitas fenomenalus nenoras mokėti profesionaliems muzikantams man yra nesuvokiamas ir skaudus, pažadinantis tą senąją Kotryną. Esu apsupta krūva žiauriai talentingų artistų, kurie metų metus studijuoja savo sritis ir tampa jų meistrais. Nežinau, ar yra kas nagliau, nei menininkui siūlyti atsiskaityti instagramo komplimentais. Gėda“, – rašė K.Juodzevičiūtė.

Šiaip, kurį laiką, jau buvau atsikračius savęs 16-os metų, kuri dėl visko piktindavosi ir kovodavo su kiekviena...

Posted by Kotryna Juodzeviciute on Tuesday, October 15, 2024

Po įrašu netrukus pasipylė ir atlikėjos kolegų bei sekėjų komentarai. Vienus toks renginių organizatorių pasiūlymas papiktino, kitus – prajuokino.

Į įrašą sureagavo ir „Idėjinė renginiai“ įmonės atstovai.

„Apgailestaujame, kad atlikėja pasijautė neįvertinta, to mūsų laišką rašiusi komanda tikrai nenorėjo. Tai buvo pasiūlymas, o ne įsakymas, ne prievarta ir ne moters išnaudojimas, o elementarūs barteriniai manai, kai mes duodame įgarsinimą ir galimybę pristatyti save auditorijai atliekant 3–4 pasirinktas dainas. Mūsų teisė pasiūlyti – artistų tokia pat teisė sutikti arba atsisakyti.

10 metų dirbame renginių versle ir tokia praktika, žinoma, kad nėra taikoma privačių švenčių metu. Net minties nebūtų siūlyti „už reklamą“ atlikėjui pasirodyti vestuvėse, gimtadienyje ar kitoje šventėje. Tai buvo kvietimas dalyvauti influenceriams ir prekės ženklo klientams skirtame viešame renginyje, kuriame jauni atlikėjai kviečiami pasirodyti tam, kad parodytų save platesnei visuomenei. Ne paslaptis, kad reklama daugumai sau dirbančių jaunų žmonių yra reikalinga ir tikrai yra tokių, kuriems tokie pasiūlymai yra aktualūs, jie nori savo talentą parodyti tokio tipo renginiuose. Mes tam suteikiame įrankius: įgarsinimą ir kitą reikalingą techniką, kuri garantuoja kokybišką pasirodymą.

Atlikėja buvo pastebėta viename iš Vilniaus restoranų, labai patiko vokalas ir pateikėme pasiūlymą dalyvauti renginyje padainuojant kelias dainas. Jokiais būdais nenorėjome įžeisti verslo, meno ar kitos srities atstovo, gerbiame kiekvieno atsakymą – ar jis teigiamas ar neigiamas.

Galbūt kažkam pikta, galbūt gaila, bet tokie barteriniai mainai egzistuoja ir tai normali praktika visame pasaulyje. Yra nuomonėms formuotojams skirtų renginių, kur tiekėjai moka už tai, kad jiems būtų suteikiama vieta renginyje, matomumas bei visi reikalingi įrankiai.

Galbūt komunikacija iš mūsų pusės buvo neteisingai suprasta ir interpretuota. Ar reikia tokio viešo burbulo? Nemanome. Atlikėjai linkime tik didžiausios sėkmės, dar kartą atsiprašome, jei įžeidėme“, – rašė renginių organizavimo įmonės atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis