Prancūzų mados namams „Yves Saint Laurent“ 47-erių dizaineris Ch.Louboutinas pateikė 1 mln. JAV dolerių (apie 2,45 mln. Lt) iešikinį, tačiau „Yves Saint Laurent“ atsikirsdami pareiškė, kad batus raudonu padu kuria nuo aštuntojo praėjusio amžiaus dešimtmečio – gerokai anksčiau nei šio amato ėmėsi Ch.Louboutinas. Dizaineris kurti batus raudonu kulnu, kuris vėliau tapo jo vizitine kortele, pradėjo 1992-aisiais.
Dailymail.co.uk nurodoma, jog „Yves Saint Laurent“ pateikė įrašų, kad tokia dizaino detalė egzistuoja jau ne vieną amžių. Ne vienus batus raudonu kulnu išleidusi kompanija tvirtina, kad Ch.Louboutinas „nėra raudono kulno išradėjas“
„Raudoni padai buvo plačiai naudojami kuriant avalynę. Vieni iš seniausių pavyzdžių randami dar XVII a. – raudonus batus avėjo Prancūzijos karalius Luisas, maža to, tokiais bateliais keliavo Dorotė po viešnagės pas Smaragdo miesto burtininką“,– rašoma viešame „Yves Saint Laurent“ pranešime. Mados namai taip pat kaltina Ch.Louboutiną apgavyste, mat jis savo prekiniame ženkle nurodė, esą turi ekskliuzyvinę teisę kurti batelius raudonu padu.
Vieni iš seniausių pavyzdžių randami dar XVII a. – raudonus batus avėjo Prancūzijos karalius Luisas, maža to, tokiais bateliais keliavo Dorotė po viešnagės pas Smaragdo miesto burtininką.„Kaip vienas iš prabangios avalynės industrijos lyderių, jis visą savo karerą skyrė moteriškos avalynės kūrimui. Ch.Louboutinas žinojo arba privalėjo žinoti, kad egzistuoja dešimtys ar net šimtai modelių, kurie patvirtina, kad svarbiausia jo prekės ženklo frazė byloja netiesą“, – Dailymail.co.uk citavo mados namų išplatintą tekstą.
Ch.Louboutinas ir „Yves Saint Laurent“ susivaidijo praėjusį mėnesį, kai dizaineris kreipėsi į teismą mėgindamas sustabdyti „Yves Saint Laurent“ batelių raudonais kulnais prekybą JAV, ypač Ch.Louboutinui kliuvo tai, kad panašiai į jo kūrinius atrodanti avalynė parduodama tose pačiose parduotuvėse. Šio dizainerio kurti bateliai – vieni mėgstamiausių tarp žinomiausių pasaulio garsenybių.
Jis taip pat į teismą padavė Brazilijos kompanijos „Carmen Steffens“ prancūziškąjį filialą, stengdamasis monopolizuoti „raudonų padų rinką“.