K.Prunskienė įsigijo tekstą savo partijos himnui „Kaziuša“

Šį penktadienį „Auksinėje blykstėje“ svečiuosis garsūs žmonės, kurie veržiasi į didžiąją sceną. Kodėl savo srityje daug pasiekę, žinomi ir uždirbę krūvą pinigų, jie vis tiek trokšta pasirodyti televizijoje? Į visus klausimus atsakys jie patys, neprofesionalai, gavę progą pabūti atlikėjo kailyje.
Kazimira Danutė Prunskienė pateko i tikrą liksmybių sūkurį
Kazimira Danutė Prunskienė pateko i tikrą liksmybių sūkurį. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Daugelį nustebinusi savo pasirodymu „Žvaigždžių duetuose“ Kazimira Prunskienė pasakojo, kaip jautėsi lipdama į didžiąją sceną su Eduardu Kaniava. „Auksinės blykstės“ studijoje politikė prisipažino, kad jaudulys jos neapleido, nors jau daug metų moteris kopia į politines tribūnas ir skaito pranešimus.

K.Prunskienė prisipažino, jog susiviliojo pasirodyti didžiojoje scenoje, nes jai patiko partneris, daina ir galimybė pasirodyti kitame amplua. Daugelis tuomet replikavo, kad politikė tai daro, nes jai reikalingi teigiami visuomenės atsiliepimai, reklama naujai kuriamai jos partijai.

Norėdami „Auksinės blykstės“ viešniai padėti, Vydas ir Saulėns sukūrė K.Prunskienės partijai himną pagal garsiąją „Katiušos“ melodiją. Tik vyrai sumąstė, kad šiuo atveju ji turėtų vadintis „Kaziuša“, kadangi skirta Kazimiros Prunskienės partijai. Politikė užkopė drauge su laidos veikėjais į sceną ir atliko himną. Be to, dar suderėjo sumą, už kurią įsigis šį kūrinį iš Vydo ir Saulėno.

Kazimira Prunskienė sulaukė dar  vienos staigmenos „Auksinės blykstės“ studijoje. Su gimtadieniu jai dovaną atsiuntė ir šilčiausius sveikinimus bei dainą siuntė jos scenos partneris Eduardas Kaniava.

Žavingos akimirkos, netikėti posūkiai ir negirdėti dalykai apie žinomus žmones – jau šį penktadienį, 19.10 val. „Auksinėje blykstėje“ per LNK. 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis