Grožio srityse Kristina sukasi jau septynerius metus, būtent šioje srityje jaučiasi kaip žuvis vandenyje, rašoma pranešime spaudai.
„Turiu patį geriausią kolektyvą ir pačius geriausius klientus, kuriems atiduodu visą savo meilę. Jau trečius metus dirbu kaip profesionali vizažistė ir gražinu savo klientes. Darydama makiažus išbandau labai daug įvairių kosmetikos priemonių, todėl tikrai turiu savo nuomonę apie produktus, analizuoju jų sudėtis ir moku juos pasirinkti.
Būtent todėl ir atgimė seniai užmiršta svajonė ir noras startuoti su mano vardo kosmetikos linija. Noriu sukurti grožio priemones moterims, kurios joms padėtų atrodyti puikiai ir jų veiduose atsirastų šypsena ir pasitikėjimas. Aš tikrai žinau, kad komplimentas turi savo kainą, tačiau tam nereikia turėti daug pinigų, reikia tik tinkamų priemonių“, – pranešime spaudai cituojama Kristina.
Ji užsimena, kad pirmieji jos vardo produktai bus susiję su vizažistės darbu, o vėliau Kristina planuoja plėsti grožio liniją.
O taip pamėgtas kristalo ženklas Kristiną lydės ir kosmetikos linijoje.
„Aš esu moteris dievinanti klasiką ir subtilumą, todėl tiksliai žinojau kokio noriu logotipo, o dizainerė Paulė Čyžaitė nesunkiai tai įgyvendino. Taip gimė „Kristina Beauty“ klasikinio stiliaus logotipas su kristalu. Kristalas jau patapo mano vizitine kortele. Grupės „Kristal“ logotipe puikuojasi kristalas, tad savo grožio linijos logotipe taip pat norėjau kad jis atsikartotų. Juk pas Kristiną būtinai turi būti kristalų“ – šypsodamasi naujienomis pasidalijo K.Ivanova.