Kristina Ivanova ypatinga proga sukvietė garsias viešnias: po 12 metų įgyvendino svajonę

Trečiadienio vakarą būrys žinomų moterų Vilniuje rinkosi į ypatingą vakarą – atlikėja, grožio studijos „Kristina“ įkūrėja, verslininkė Kristina Ivanova pristatė savo dekoratyvinės kosmetikos liniją „Kristina Beauty“. Tobulo makiažo paslaptis atskleidusi kosmetikos kūrėja dalinosi grožio patarimais, makiažo gudrybėmis ir papasakojo į ką svarbiausia atkreipti dėmesį renkantis kosmetiką.
Kristina Ivanova pristatė savo dekoratyvinės kosmetikos liniją „Kristina Beauty“
Kristina Ivanova pristatė savo dekoratyvinės kosmetikos liniją „Kristina Beauty“

Renginyje apsilankė renginių organizatorė Kristina Kaikarienė su dukra Kriste, atlikėja Baiba Skurstienė-Serdiukė, drabužių kūrėjos seserys Justina Ieva ir Jūratė Steponavičiūtės, balerina Kristina Tarasevičiūtė, atlikėja Diana Dargienė su dukra Une, „Mis Lietuva“ Rūta Elžbieta Mazurevičiūtė, mados ženklo „Go.MANTE“ kūrėja Vidmantė Martikonytė-Medišauskienė, nuomonės formuotoja Kamilė Kanapeckaitė bei kitos garsios moterys.

Kristina Ivanova prisipažino, kad svajonė sukurti savo kosmetikos liniją gimė dar 2011 m. metais, kuomet ji laimėjo „Mis Gracijos“ titulą grožio konkurse „Mis Lietuva“. Dar tuomet, duodama interviu jauna mergina pasidalino savo noru sukurti savo pačios produktus, ir netruko pasirinkti su tuo susijusį profesinį kelią. Iškart po konkurso, Kristina atidarė savo vardo grožio saloną, nėrė į sveikatos priežiūros mokslus, baigė tarptautinę makiažo mokyklą ir tapo viena geidžiamiausių makiažo specialisčių, dėl kurios į eilę metams į priekį stodavo šimtai nuotakų.

Grožio vakaras Vilniuje
Grožio vakaras Vilniuje

„Būtent makiažas, kurį darydavau nuotakoms privertė atrasti spragas kosmetikos priemonių asortimente, suprasti, kokios priemonės geriausios ir kas yra ta „klasika“ , be kurių neįsivaizdavau nei vieno savo kuriamo makiažo. Visa ši patirtis nugulė mano mintyse ir galima sakyti, jog būtent likimas mane suvedė su viena prancūzų šeima, kurie užsiėmė kosmetikos gamyba Prancūzijoje“, – savo istorijos pradžią prisimena Kristina.

Nuo pirmosios svajonės iki jos įgyvendinimo praėjo daugiau nei dešimtmetis, tačiau per šį laiką žinoma moteris sukaupė vertingos patirties, išbandė begales produktų ir tiksliai žinojo, kuo jos kosmetikos linija bus ypatinga.

„Daugelis produktų kurti, remiantis garsiausių kosmetikos priemonių formulėmis, jas patobulinant, ištaisant trūkumus ir pritaikant lietuvaičių odos ir spalviniams tipams. Būdavo, jog vieną produktą tekdavo tobulinti net metus laiko. Man ypatingai svarbi kokybė – norėjau, kad mano priemonės ne tik atliktų funkciją, bet ir turėtų pridėtinę vertę: būtų praturtintos naudingais vitaminais ir mineralais. Šią dieną galiu drąsiai sakyti, kad už savo kurtą kosmetiką atsakau visu šimtu procentu“, – sako Kristina Ivanova.

Grožio vakaras Vilniuje
Grožio vakaras Vilniuje

Ir nors Kristinos kosmetiką jau išbandė ir naudoja daugelis šalies grožio profesionalų bei moterų jau spėjusių produktų įsigyti internetu, nuo šiol žinoma moteris pradėjo bendradarbiauti ir su vienu garsiausių profesionalams skirtų grožio priemonių tinklu Lietuvoje „Cascada Professional“.

„Su Kristina dirbame jau dešimt metų ir šia gražia draugyste labai džiaugiamės. Labai laukėme, kol pabaigus kurti visą kosmetikos liniją, ji atsiras ir mūsų parduotuvių vitrinose. Mums ypatingai svarbi kokybė, o ši linija gavo tik geriausius įvertinimus iš mūsų grožio ekspertų. Mūsų komanda tikra, jog ne tik

profesionalai, bet ir savo grožiu namuose besirūpinančios moterys čia atras tuos klasikinius perliukus, kurių jau seniai ieškojo“, – sako „Cascada Professional“ projektų vadovė Evelina Abnizovaitė.

Grožio vakaras Vilniuje
Grožio vakaras Vilniuje

Renginio nepraleidusios žinomos moterys taip pat dalinosi ir savo grožio paslaptimis, gudrybėmis bei atskleidė svarbiausias taisykles, kaip pasiekti tobulo makiažo efektą.

„Pagrindinės priemonės be kurių neįsivaizduoju savo kasdienybės – blakstienų tušas, skaistalai ir lūpų blizgis. Kreminę pudrą naudoju tik kai turiu laiko. O iš esmės, kad ir ką ir kiek naudotum – jei neišsimiegosi, nežiūrėsi, kaip maitiniesi ir vakarais gersi daug skysčių – ryte jau jokios gudrybės nebepadės. Dar galiu pasakyti, kad spindinčiai veido odai ir elementariam švytėjimui iš vidaus labai padeda nelįsti į jokias apkalbų, pykčio ir kitokių negatyvių dalykų aplinką, nes tada, deja, jau net makiažas neišgelbės“ , – šypsosi renginių organizatorė Kristina Kaikarienė.

Tuo tarpu žinoma balerina Kristina Tarasevičiūtė atkleidžia, jog pagrindinė jos naudojama grožio ritualų gudrybė – tinkamai paruošta oda.

Grožio vakaras Vilniuje
Grožio vakaras Vilniuje

„Kad jausčiausi pati sau graži, negaliu išsiversti be šventosios trejybės: maskuoklio, kuris padeda paslėpti pigmentines dėmes, blakstienų tušo ir antakių klijų, kurie sutramdo mano nepaklusnius antakius. Metai bėga ir gudrybės keičiasi. Šiuo metu džiaugiuosi pagaliau radusi man tinkamų priemonių kovojančių su pigmentacijos šviesinimu ir metodika, kaip šią pigmentaciją kokybiškai paslėpti grimu, kad sušilus ji neišryškėtų. Azelaino rūgštis, SPF kremas 100, maskuoklis, tinkama pudra ir aš jaučiuosi vėl graži. Pigmentacija iš tiesų yra labai nemaloni mano patirtis, stipriai kirtusi per pasitikėjimą savimi, tad užtrukau kol šiuolaikinėje priemonių begalybėje radau sau tinkančią kombinaciją“, – patirtimi dalinasi K.Tarasevičiūtė.

Atlikėja Baiba Skurstienė-Serdiukė nustebino netikėtu makiažo patarimu: „Paskutinis mano atrastas trendas, tai, kad po drėkinamojo kremo arba SPF iškart užtepu plonu sluoksniu sausos birios pudros, tada dedu makiažo fiksatorių ir tik tuomet skystą pudrą ant viršaus. Toms, kurios turi riebią veido odą, šis triukas labai padeda. Radau jį instragrame, išbandžiau pati ir galiu pasakyti, kad tikrai veikia.“

Fotogalerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis