Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kristina Kruopienytė apie „Mados infekciją“: „Tikiuosi žmonės čia ateina ne tik pasirodyti“

Ilgametė „Mados infekcijos“ dalyvė, dizainerė Kristina Kruopienytė džiaugiasi festivalyje matydama daugybę stilingų žiūrovų. Ji viliasi, kad dauguma festivalio lankytojų taip atrodo kasdien.
Kristina Kruopienytė
Kristina Kruopienytė / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.

„Man smagu, nes mačiau daug ryškių, gerai atrodančių ir įdomių žmonių, smagu, kad jie yra drąsūs. Man būtų gaila, jei ta drąsa yra trumpalaikė ir žmonės ateina tik pasirodyti ir nemato dizainerio darbo. Tokia tendencija gali būti šiame renginyje, nes dauguma čia atėjusių ateina parodyti savęs“, – kalbėjo dizainerė.

K.Krupienytė negailėjo pagyrų šiuolaikiniam, jaunam lietuviui, kuris, dizainerės manymu, vis labiau pasaulėja.

„Jaunas lietuvis gali lygiuotis į bet kokią Europos ar pasaulio šalį. Vilnius yra labai kosmopolitinis miestas. Jaunimas pakeliauja, galų gale yra prieinamos įvairios priemonės – internete galima pasižiūrėti Londono, Paryžiaus ar Niujorko gatvės madų. Manyčiau, kad visi gandai apie madą ir tendencijas pasklinda šviesos greitumu, tuo labiau, kad jaunimas yra labai susijęs su technologijomis. Kuo toliau, tuo labiau mes imsime į kažką panašėti, galbūt dėl to bus gaila...“ –  svarstė dizainerė.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Kolekcija Jukebox
Kolekcija „Jukebox“

 Mados kūrėja, pirmąją festivalio dieną pristačiusi 2012-2013 m. rudens – žiemos moteriškų ir vyriškų drabužių kolekciją „Jukebox“, teigė į „Mados infekciją“ žiūrinti kitaip, nei jaunieji dizaineriai ir nebekurianti eksperimentinių kolekcijų.

„Jeigu kažkam „Mados infekcija“ yra pirmas pasirodymas, galimybė pristatyti save, savo idėjas, žaidimas ir avangardinių siluetų ieškojimas, tai aš vis dėl to linkstu į realų žmogų. Mano kolekcija po „Mados infekcijos“ gali būti tiražuojama tiesiai į gatvę. Dirbu su individualiais klientais, taigi ir jie mane po truputėlį formuoja“, – teigė K.Kruopienytė.

Dizainerė pastebėjo, kad ruošdamasi savos kolekcijos pristatymui beveik neturi progos pamatyti kolegų darbų.

„Dizaineris, kuris dalyvauja pats paskutinis, nemato kitų kolekcijų. Aš sėdžiu užkulisiuose ir kolekcijas matau iš arti. Tai nėra tas pats, lyg drabužius matyti iš žiūrovo vietos“, – patikino K.Kruopienytė.

VIDEO: Spring Fashion Infection 2012 (Day One) - Pavasarinė Mados Infekcija 2012

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos