Krivickas grįžta į eterį su „Akistata“

Akistata su negailestinga realybe. Akistata su garsiausiais nusikaltimais ir jų vykdytojais. Akistata su budeliais ir jų aukomis. Naujajame TV3 sezone Kristupo Krivicko vedama kriminalinės publicistikos laida „Akistata“ narplios didžiausią visuomenės atgarsį sukėlusias bylas, seks dar karštais nusikaltėlių pėdsakais, atskleis korumpuotų ir nuodėmingų valdžios pareigūnų aferas.
Kristupas Krivickas
Kristupas Krivickas / TV3 nuotr.

„Didžiuojamės ir džiaugiamės bendradarbiavimu su didžiausiu ir populiariausiu kriminaliniu leidiniu „Akistata“, kuris svariai prisidės prie laidos kūrimo. Ilgametė patirtis, patikimi informacijos šaltiniai, profesionalūs žurnalistai padės sukurti geriausią kriminalinę laidą“, – pasakoja laidos prodiuseris K. Krivickas.

Laidos kūrėjai jau dabar kviečia žmones kreiptis į juos visais atvejais, kai atrodo sunku ar net neįmanoma rasti teisybės, kai biurokratinė ir korumpuota sistema trukdo įvykdyti teisingumą ir nubausti kaltuosius.

„Viešumas – galingas ginklas, kurį tinkamai panaudojus galima išspręsti net ir didžiausias paprasto žmogaus bėdas“, – įsitikinusi laidos redaktorė Vesta Grainienė.

Laidos „Akistata“ kūrybinė grupė šiuo metu jau rengia tiriamuosius reportažus, kuriuos žiūrovai išvys pirmosiose naujojo TV3 sezono laidose.

Laisvėje vaikštinėjantys ir prabanga besimėgaujantys nusikaltėliai, korumpuoti pareigūnai, „mafijozai“ ir kitokie visuomenės priešai turėtų ne juokais sunerimti – naujajame TV3 sezone jie susidurs su jiems nemalonia „Akistata“.

Kriminalinės istorijos, skandalai ir grėsmingi visuomenei tyrimai – naujoje TV3 laidoje „Akistata“ jau nuo rudens.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis