Kultūristas Andrius Pauliukevičius-Tarzanas debiutuos kine – vaidins „marozą“

Profesionalaus sportininko, du kartus Europos kultūrizmo čempiono, lietuviškuoju tarzanu tituluojamo Andriaus Pauliukevičiaus (32) gyvenime – nauji iššūkiai. Iki šiol Andrius aktorystę buvo išbandęs televizijos serialuose „Pavogta laimė 2“ ir „Tikras gyvenimas“, o dabar jam teko pirmasis vaidmuo pilnametražiame filme „Dėdė, Rokas ir Nida“.
Simonas Storpirštis (kairėje) ir Andrius Pauliukevičius
Simonas Storpirštis (kairėje) ir Andrius Pauliukevičius / Asmeninio albumo nuotr.

„Serialuose man teko nedideli vaidmenys, o dabar visą filmą teks vaidinti. Žmonės, kurie mane pažįsta, šiame filme mane pamatys visai kitokį, nei aš esu realiame gyvenime. Filme visiškai kitaip elgsiuosi, kalbėsiu – būsiu absoliučiai kitoks“, – portalui Žmonės.lt apie vaidmenį pasakojo A.Pauliukevičius.

Žmonės.lt nuotr./Andrius Pauliukevičius
Žmonės.lt nuotr./Andrius Pauliukevičius

Juostos „Emigrantai“ bei serialų „Moterys meluoja geriau“ ir „Pasmerkti“ režisieriaus Justino Krisiūno filme, kuriame vienas pagrindinių vaidmenų buvo pasiūlytas akordeonistui Martynui Levickiui, Andriui teko marozo vaidmuo.

„Pilnametražiame filme vaidinti yra daug sunkiau, sudėtingiau, reikalaujama daugiau pasirengimo bei atsidavimo nei seriale. Režisierius yra labai geras, palaikantis ir šiltas, be to, aš visą laiką vaidinau su profesionaliu aktoriumi Simonu Storpirščiu, tai jis mane visada palaikydavo ar patardavo, kai buvo filmuojamos bendros scenos, todėl man šis iššūkis nebuvo labai sunkus ar sudėtingas“, – sakė istoriko išsilavinimą turintis A.Pauliukevičius, tačiau šiuo metu pasinėręs į verslo pasaulį. Andrius sausį įkūrė internetinį sveikatingumo projektą Kilo.lt.

Žmonės.lt nuotr./Andrius Pauliukevičius
Žmonės.lt nuotr./Andrius Pauliukevičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis