Kylanti „Instagram“ žvaigždė – įspūdingus makiažus kurianti 20-metė vilnietė Nadia Rydliova

Vilnietė Nadia Rydliova – ambicinga 20-metė mergina, gebanti tarpusavyje derinti dvi, rodos, visiškai skirtingas sritis – informacines technologijas ir... vizažą.
Vizažistė Nadia Rydliova ir jos kurti makiažai
Vizažistė Nadia Rydliova ir jos kurti makiažai / Asmeninio albumo nuotr.

Pastaruoju metu Londone gyvenanti Nadia savo darbais stebina net ir visko mačiusius. Socialiniuose tinkluose jos kurti makiažai jau spėjo sulaukti didžiulio internautų dėmesio.

Nadia neseniai ėmė naudoti startuolių pamėgtą programėlę, „Facebook“ priklausančią MSQRD. Ją naudojant galima išbandyti virtualias kaukes.

Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova

Nadia, kaip ir kada prasidėjo tavo draugystė su kosmetika?

Nuo paauglystės aš visaip bandžiau realizuoti savo idėjas susijusias su makiažu, bet tuo metu pavykdavo padaryti tik „pandos akis“. Vėliau, žingsnis po žingsnio, aš atrasdavau naujas technikas ir vis lengviau pavykdavo pasiekti tokio rezultato, kokio norėjau ir tikėjaus. Tada ir supratau, kad būtent šioje srityje reikia save realizuoti.

Tavo darbai atrodo nepriekaištingai ir profesionaliai. Ar esi baigusi kokius nors vizažo kursus?

Ne, niekada nebuvau lankiusi jokių makiažo kursų, tačiau visada turėjau tokią mintį, kad reikėtų. Bet visada mane stabdydavo faktas, kad reikia mokėti didelę sumą tam, kad išmokti tai, ką ir pats gali.

Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova

Tavo „Instagram“​ sekėjų skaičius jau viršija 56 tūkst. ir auga šimtais kiekvieną dieną. Kame yra paslaptis?

Aš anskčiau net nenutuokiau, kad Instagram yra labai gera platforma „išvystyti“ ir parodyti savo talentą. Pradėjau kelti ne tik gražius, bet ir įdomius savo darbus, kurie traukė sekėjų akis. Taip pradėjo augti jų skaičius. Daugelis galvoja, kad nustebinti šiais laikais yra labai paprasta, bet jie labai klysta. Kiekvieną dieną Instagrame atsiranda naujų „vizažistų ir kūrėjų“, kurie bando laimę, todėl konkurencija yra didelė.

Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova

Nuo ko prasidėda tavo, kaip kūrėjos, diena?

Jau nuo vakaro aš galvoju apie naują makiažą ir įvaizdį, tačiau įkvėpimas ne visada ateina pagal grafiką ir dažnai aš atsikeliu su tuščia galva. Tačiau vizijos ateina spontaniškai ir jau po valandos aš galiu sedėti prieš veidrodį ir realizuoti savo idėją. Kai aš turiu tikslų planą ir viziją, aš keliuosi anksti ryte ir tam, kad spėti pasidaryti visus dienos darbus, aš pradedu dieną 7 ryto. Visas procesas užima 2-6 valandas, priklausomai nuo makiažo sudėtingumo, o po to aš bandau įamžinti padarytą makiažą. Beveik kiekvieną dieną apie 20 val. aš įkeliu naują makiažo nuotrauką į savo Instagram paskyrą.

Papasakok plačiau apie savo darbą su MSQRD programėle. Kaip viskas prasidėjo?

MSQRD mane jau seniau buvo pastebėję, bet po to, kai įkėliau nuotrauką su mano padaryta kauke iš jų programėlės, jie su manimi susisiekė ir mes pradėjome bendradarbiauti. Man labai patiko ši idėja, kadangi tai buvo kažkas naujo ir neįprasto. Aš piešdavau ant savęs kaukę, o vėliau jie žiūrėdami į nuotrauką, galėdavo matyti ar gražiai tai atrodytų programėlėje. Mes jau padarėme apie 15 kaukių kartu ir dar kelios turi išeiti ateityje. Kadangi MSQRD priklauso Facebook’ui, aš turėjau galimybę padirbti ir ten, susipažinti su viskuo iš vidaus, jų darbo sistema ir pajausti tą atmosferą. Taip pat spėjau aplankyti ofisus Londone, Menlo Parke (Kalifornijoje) ir Niujorke.

Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova
Asmeninio albumo nuotr./Vizažistė Nadia Rydliova

Kokie yra tavo ateities planai?

Šiuo metu aš dirbu su savo Instagram profiliu ir bandau jį tobulinti. Bendrauju ir dirbu su žinomais Youtube blogeriais. Kol buvau Niujorke, spėjau padaryti koloboraciją, nufilmuoti „face painting“ video su blogėre iš Estijos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis