L.Suodaitis keliauja po Lietuvą su J.Smoriginu ir D.Petkevičiumi: „Priimu tai kaip iššūkį“

Žinomo verslininko ir nuomonės formuotojo Lauryno Suodaičio gyvenime netrūksta dinamikos, netikėtų pasiūlymų ir iššūkių. Tačiau juos Laurynas pasiruošęs išlukštenti kaip riešutėlius!

Būtent todėl jau šią vasarą jis debiutuos kaip naujasis TV3 laidos „Maisto kelias“ vedėjas, rašoma pranešime spaudai.

Vasaros laidoje skirtingų kartų vedėjų komanda keliaus po Lietuvą ir ieškos įdomiausių mūsų šalies kampelių, kurie būtų aktualūs įvairaus amžiaus žmonėms. Visų vedėjų tikslas – atrasti kultūriškai ir istoriškai intriguojančias patirtis, smagiausias pramogas, kulinarinį Lietuvos paveldą bei gastronomines inovacijas.

Evaldo Rudžio ir Sauliaus Čirbos nuotr./Laurynas Suodaitis, Jurijus Smoriginas ir Darius Petkevičius
Evaldo Rudžio ir Sauliaus Čirbos nuotr./Laurynas Suodaitis, Jurijus Smoriginas ir Darius Petkevičius

Projekto vairas, kaip ir pernai, patikėtas kelių kartų atstovams. Trijų muškietininkų komandoje nuo praėjusių metų išliko žavusis aktorius bei renginių vedėjas Darius Petkevičius (50 m.) ir vienas žinomiausių šalies choreografų, baleto šokėjas Jurijus Smoriginas (68 m.). O jų gretas šiais metais papildė ir verslininkas bei nuomonės formuotojas L.Suodaitis (33 m.), kuris atstovaus jaunajai kartai.

Pasiūlymas tapti laidos dalimi Laurynui buvo didelis siurprizas. Tiesa, malonus ir smagus. Laurynas neslepia – viena iš priežasčių, kuri paskatino jį tapti laidos vedėju, yra ta, jog projektas kuria išties nemenką pridėtinę vertą, teigiama pranešime žiniasklaidai.

„Ne paslaptis, kad tokio amplua dar gyvenime nebuvau turėjęs, tačiau pasiūlymas buvo malonus, nes šio projekto tematika man yra tikrai artima. Sutikau remdamasis keliais apsektais: visų pirma, pats esu kilęs iš provincijos, kuri pas mus neretai nepelnytai sulaukia per mažai dėmesio. Lietuvos regionai man yra labai įdomūs savo kultūra, istorija ir maistu. Džiugu, kad apie tai galima pasakoti plačiajai auditorijai.

Taip pat labai intriguojantis man pasirodė ir laidos konceptas – bus smagu pamatyti, kaip kiekvieną dalyką mato skirtingo amžiaus ir kartų žmonės. Labai džiaugiuosi, kad kartu su kolegomis galėsime parodyti žiūrovams, jog Lietuvoje tikrai yra daug vietų, kurių nesame matę. Šios laidos turinys yra kuriantis vertę, o man tai labai svarbu“, – pasakoja Laurynas.

Evaldo Rudžio ir Sauliaus Čirbos nuotr./Laurynas Suodaitis
Evaldo Rudžio ir Sauliaus Čirbos nuotr./Laurynas Suodaitis

Ne paslaptis, kad žinomas vyras itin didelę aistrą jaučia maisto gaminimui. Pastarąją jis atrado tuomet, kai ėmė gilintis į medžioklės ypatumus. O juk maistas – neatskiriama projekto dalis!

„Mūsų šeimoje medžiokle užsiima kone visi, todėl mamai pasidarė sunku visą mūsų sumedžiotą mėsą tvarkyti pačiai. Būtent tada išmokau pats viską daryti nuo nulio. Kadangi visada turėjome daug žaliavų, buvo iš ko gaminti ir eksperimentuoti. Labai smagu, kad dabar galiu savo patiekalais stebinti ir pavaišinti artimuosius bei draugus. O kadangi turiu sūnų, kuriam tenka gaminti labai dažnai, man labai svarbus sveikas maistas, kokybiški ir švieži produktai“, – dalinasi verslininkas.

Laurynas jau spėjo artimiau susipažinti ir su savo naujaisiais kolegomis – aktoriumi D.Petkevičiumi ir baleto meistru J.Smoriginu. Kaip teigia naujasis vedėjas, darbas su tokiais patyrusiais scenos vilkais yra nuolatinės neįkainojamos pamokos.

,,Darius ir Jurijus – patyrę scenos žmonės, o aš dar tik žengiu pirmuosius žingsnius šioje srityje. Tačiau naujieji mano kolegos – labai draugiški ir negailintys naudingų patarimų. Prieš kamerą ir pats nejaučiu jokios baimės – priimu tai kaip įdomų iššūkį. Dirbame kaip vieninga komanda – tikiuosi, kad sugebėsime sėkmingai atskleisti žiūrovams Lietuvos grožį ne tik per maistą, bet ir per visas kitas patirtis“, – pasakoja vyras.

„Maisto kelias“ – nuo birželio 8 d. per TV3.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis