Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Languotų suknelių karai: ar „Juko baby“ nukopijavo „Tiulio fėją“?

Į viešumą vis iškylant drabužių kopijavimo skandalams, šįkart kritikos sulaukė internetinė kūdikių drabužių parduotuvė „Juko baby“. Internautai pastebėjo, kad feisbuke pristatyta suknelių kolekcija yra labai panaši į praėjusių metų „Tiulio fėjos“ modelius.
„Juko Baby“ modelis (kairėje) ir „Tiulio fėjos“ suknelėmis vilkinčios Ieva Mackevičienė bei Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė
„Juko Baby“ modelis (kairėje) ir „Tiulio fėjos“ suknelėmis vilkinčios Ieva Mackevičienė bei Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė / „Juko Baby“, Redos Mickevičiūtės ir 15min.lt nuotr.

„Juko baby“ pasidalinus naujos kolekcijos nuotraukomis, kurioje pozuoja mamos su vaikais, komentatoriai netruko įžvelgti naują plagijavimo skandalą: pristatytos suknelės – itin panašios į praėjusių metų „Tiulio fėjos“ kolekcijos modelius.

15min susisiekus su „Tiulio fėjos“ dizainere Viktorija Jakučinskaite, ši teigė taip pat – „Juko baby“ jos darbus nukopijavo.

„Matosi, kad tai – kopija. Visų pirma, fotosesijoje – mama ir vaikas su vienodomis suknelėmis, ką aš visada darau. Antra, aš naudojau labai panašų audinį, net spalvos tokios pačios. Be to, kirpimas panašus. Tik „Juko Baby“ labai tragiškai pasiuvo, suknelė labai negražiai gula, kaip siūlės atrodo... Lyg vaikai ar kinai būtų siuvę... Šiaip nenoriu lįsti į konfliktus, nes tos suknelės nekokybiškai pagamintos, tai kam dar lyginti su maniškėmis “, – kritikos negailėjo Viktorija.

Pasak V.Jakučinskaitės, kopijų pilnas internetas ir dėl to ji nesuka sau galvos: „Pasakyti, kad darbas yra kopija – labai sunku. Užtenka pakeisti kokią detalę ir neva tai jau kitoks modelis. Visi dabar turi internetą, kur gali tiek visko pasižiūrėti per feisbuką, kad atrodys šimtą kartų matyta ir viskas išrasta. Taigi nėra prasmės kabinėtis, neturiu nei laiko, nei noro žiūrėti, kas kopijuoja. Aiškiai matosi, kad „Juko baby“ aš įkvepiu. Bet matome ir pasekmes, kaip jie pasiuvo... Na, kiekvienam savas klientas.“

Viktorijos manymu, tokiu būdu žmonės vaikosi lengvų pinigų: „Gal žmogus stokoja fantazijos ir tokiu atveju jam nieko pačiam nebereikia galvoti. Šiais laikais juk yra vertinga tik idėja.“

Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė ir Jogaila Morkūnas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr./Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė (su „Tiulio fėjos“ suknele) ir Jogaila Morkūnas

Tačiau „Juko Baby“ įkūrėja Justė Meškutavičiūtė kategoriškai neigia kopijavusi „Tiulio fėjos darbus“. Pasak jos, suknelėms naudotas audinys švenčių metu yra labai populiarus, o panaudotas modelis – klasikinis.

„Mes šiaip kuriame drabužius tik kūdikiams. O prieš šventes mamos klausė, ar turėsim kokių drabužių joms ir jų mažyliams. Todėl šiais metais nusprendėme pasiūlyti mamoms ir vaikams drabužių iš vienodų audinių. Audinį pirkome Gariūnuose, ši prekybos vieta yra visiems prieinama. Suknelei norėjome padaryti klasikinę – todėl pasirinkome saulės kliošo modelį, kuris nėra sukurtas Viktorijos. Šiaip jau kelintus metus prieš šventes įvairūs prekiniai ženklai drabužius kuria iš langelių, toks audinys tampa labai populiarus, ypač su raudona, mėlyna, pilka spalvomis.

Viktorijos Jakučinskaitės darbuose matosi akivaizdi jos stilistika, raukiniai. Ir jeigu kažkam mūsų darbai pasirodė panašūs į jos, tai net labai malonu, nes vadinasi, kad šiais metais padarėme neblogą darbą“, – 15min teigė Justina.

J.Meškutavičiūtė įsitikinusi, kad jos darbai skiriasi nuo Viktorijos: „Man atrodo mūsų darbai skirtingi – spalvos skirtingos, langelių faktūra skirtinga – pas mus šešėliniai, pas Viktoriją ryškūs langeliai. Be to, yra daug prekių ženklų, kurie siūlo vaikams ir mamoms drabužius. Bet aš tikrai negalvojau, kad mano darbai panašūs į „Tiulio fėjos“, – sakė ji.

„Juko Baby“ nuotr./„Juko Baby“ fotosesija
„Juko Baby“ nuotr./„Juko Baby“ suknelė
„Juko Baby“ nuotr./„Juko Baby“ fotosesija
„Juko Baby“ nuotr./„Juko Baby“ suknelės

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?