Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lavija Šurnaitė darsyk apsinuogino prieš fotoobjektyvą

Viena gražiausių televizijos laidų vedėjų – Lavija Šurnaitė-Kairienė – apsinuogino prieš profesionalaus fotografo Gedimino Žilinsko fotoobjektyvą ir tapo Lietuvoje gaminamos kosmetikos serijos „Rasa” reklaminiu veidu.
Lavija Šurnaitė-Kairienė tapo kosmetikos reklaminiu veidu
Lavija Šurnaitė-Kairienė tapo kosmetikos reklaminiu veidu / Fotosesijos akimirka

Jau ne pirmą kartą prieš kameras apsinuoginusi žinoma pramogų pasaulio moteris šįkart pozavo kosmetikos reklamai, kurioje bus pristatomas naujasis „Rasa BB” veido kremas su atspalviu.

„Man yra tekę dirbti su daugeliu drąsių moterų, kurios nebijo nuogumo prieš kameras. Su Lavija viskas vyko paprastai ir sklandžiai – jos profesionalumas ir asmenybės žavesys padėjo pasiekti norimą rezultatą. Stengėmės atskleisti, kokia lygi yra Lavijos oda, todėl buvo fotografuojamas ne tik veidas, bet ir apnuoginti pečiai, dekolte sritis”, – pasakojo G.Žilinskas.  

Pati Lavija patvirtino, kad prieš kameras nekompleksuoja, be to, tai ne pirmas kartas, kuomet teko apsinuoginti fotosesijai. Visiškai nuoga Lavija jau yra pozavusi vieno lietuviško žurnalo moterims viršeliui ir tuomet dėl to kilo nemažai kalbų.

„Iškart sutikau fotografuotis šioje fotosesijoje, nes visiškai pasitikėjau profesionalų komanda, su kuria teko dirbti. Jau nekantrauju, kuomet pamatysiu, kaip viskas atrodo reklamoje. Lietuvoje ne taip jau dažnai pasitaiko, jog moterys kviečiamos tapti reklaminiais veidais kosmetikos produktams, todėl man tai yra tikrai išskirtinė ir įdomi patirtis”, – pasakojo Lavija, sutikusi reklamuoti veido kremą – naujieną, kurią pristatė didžiausia kosmetikos gamintoja Lietuvoje „BIOK laboratorija”.

VIDEO: Lavijos Šurnaitės fotosesija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?