„Ledo žmogus“ Wimas Hofas atvyksta į Lietuvą: susitiks su ypatinga auditorija

Lietuvoje pirmą kartą lankysis „ledo žmogumi“ tituluojamas Gineso rekordininkas Wimas Hofas. Lapkričio mėnesį vyksiančiame unikaliame forume MINDNET, danų atletas bei motyvatorius dalinsis patirtimi apie ištvermę, pranokstančią žmogaus galimybių ribas.
Wimas Hofas
Wimas Hofas / Organizatorių nuotr.

65-erių atletas W.Hofas pasaulio Gineso rekordą yra pagerinęs net 18 kartų. Jis garsėja kaip žmogus, įgudęs ekstremaliomis sąlygomis kontroliuoti savo kūną ir protą.

„Ledo žmogus“ yra nuplaukęs 66 metrus po ledo lytimi, įveikęs pusmaratonio varžybas Namibo dykumoje neišgėręs nė lašo vandens, įkopęs į Everesto viršukalnę be marškinėlių, ir tai – tik keletas ryškių jo pasiekimų.

W.Hofo devizas: „Tai, ką sugebu aš, gali išmokti kiekvienas“. Kvėpavimo, šalčio terapijos ir meditacijos derinį, vadinamą „Wimo Hofo metodu“, pasaulyje praktikuoja milijonai žmonių. Šių technikų išmokti galima, vadovaujantis autoriaus metodine medžiaga bei treniruojantis drauge su sertifikuotais instruktoriais visame pasaulyje (įskaitant ir Lietuvoje).

Tiesa, galimybę susipažinti su atletu bei dalyvauti jo įkvepiančioje sesijoje Vilniuje turės tik ypatinga auditorija. Lapkričio 14-tą dieną prestižinėje Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro (LVSO) koncertų salėje vyksiantis tarptautinis idėjų forumas MINDNET po vienu stogu suburs svarbiausius šalies verslo, technologijų, medicinos, kultūros, sporto bei mokslo atstovus.

Unikaliame formate bus diskutuojama apie ilgėjančią žmonijos gyvenimo trukmę, ateities investicijas, finansinius bei socialinio gyvenimo pokyčius. Konferencijoje dalyvaus ir kviestiniai didžiųjų fondų valdytojai, įvairių sričių verslo lyderiai bei analitikai, pripažinti bestselerių autoriai ir kiti įtakingi kūrėjai iš svečių šalių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis