Susipažinti su „Superdry“ prekės ženklu atvyko Andrius Pauliukevičius su žmona Ilka Adams, Saugirdas Vaitulionis, Andrius Užkalnis ir Fausta Leščiauskaitė, Rimvydas Širvinskas, Martynas Tyla su Neringa Zeleniūtė, Mindaugas Ponomariovas, Augustė Gitinns, rašoma pranešime spaudai.
Du mados versle sėkmingai dirbantys draugai – Julianas Dunkertonas ir Jamesas Holderis 2003-aisiais sugalvojo pasauliui pasiūlyti ką nors visiškai naujo. Vaikinai išvyko į Japoniją ir iš ten parsivežė šviežių idėjų, kurias ir sudėjo į šį prekės ženklą.
Prasidėjusį nuo vyriškų marškinėlių, „Superdry“ šiandien dėvi ir vyrai, ir moterys, prekės ženklas kuria savo „Snow“ ir „Superdry Sports“ kolekcijas. Jose susipina Japonijos įkvėptos grafinės formos, „vintage americana“ ir britiškasis stiliai.
Prekės ženklo kūrėjai vertina rankų darbą – piešiniai ir grafika ant drabužių atliekami rankomis. „Drabužių industrijoje šiais laikais tai sunkiai įsivaizduojama ir visiškai unikalu“, – teigia prekės ženklo atstovas Šiaurės ir Baltijos šalims Thomas Schroderis.
T.Schroderis teigia, kad per trejus metus Lietuvoje bus atidaryta dar keletas šio ženklo parduotuvių.
Per penkiolika metų prekės ženklą pamėgo daug pasaulio garsenybių – juos mielai nešioja futbolininkas Davidas Bekchamas, aktorius Leonardo DiCaprio, dainininkė Pixie Lott, aktorė Kate Winslet, televizijos žvaigždė, Kim Kardashian sesuo Kylie Jenner.