Minėtas tyrimas parodė, kad 2012 m. sausio-vasario mėnesiais labiausiai komentuojamų žymių žmonių dešimtuką sudarė: N.Bunkė – 691 komentaras, A.Sabonis – 517, A.Užkalnis – 489, Donatas Montvydas – 402, Stano – 324, Justė Arlauskaitė-Jazzu – 287, Egidijus Dragūnas – 247, Marijonas Mikutavičius – 216, Deividas Zvonkus – 190 ir Juozas Statkevičius – 153 pasisakymai.
TNS LT pranešime spaudai teigiama, kad socialinės medijos vartotojai dažniausiai aptarinėjo žinomų Lietuvos žmonių profesinę veiklą – 1703 komentarai bei jų įvaizdį – 1139 komentarai, rečiau asmeninį gyvenimą – 235. Daugiausiai lietuviai komentavo D. Montvydo, J. Arlauskaitės-Jazzu ir A. Užkalnio profesinio gyvenimo naujienas. Aktyviausiai sausio-vasario mėnesiais socialinėje medijoje buvo diskutuojama apie D. Zvonkaus asmeninį gyvenimą, taip pat dažniau nei kiti šiame kontekste komentatorių buvo minimi M. Vitulskis bei A. Butkus.
„Šiandien socialinės medijos tyrimai padeda atskleisti tikrąsias žmonių simpatijas ne tik tam tikriems produktams ar paslaugoms, bet ir garsenybėms. Ir nors komentarų kiekis apie žinomų asmenų gyvenimą labai priklauso nuo tuo metu vykstančių įvykių bei aktualijų, kurios sukelia daugiausia diskusijų viešojoje erdvėje, reikėtų pastebėti, kad matoma ryški tendencija – lietuvius visgi daugiau domina profesinis žvaigždžių gyvenimas, o ne jo asmeninės detalės. Žinoma, nereikėtų pamiršti, kad kai kurių įžymybių profesinis kelias ir asmeninės detalės labai persipynę“, – teigė TNS LT Komunikacijos analizės vadovas Linas Spėčius.
Atlikus tyrimą paaiškėjo, kad aktyviausiai per šiuos du mėnesius savo nuomonę apie žinomus Lietuvos žmones vartotojai reiškė naujienų tinklalapiuose – 3277 komentarai, forumuose ir socialiniame tinkle „Facebook“ – atitinkamai 822 ir 794 pasisakymai. Žymiai rečiau įžymybės aptarinėjamos socialiniame tinkle „Twitter“ – 45 komentarai – ir įvairiuose tinklaraščiuose – 28 komentarai.
Tyrimas, kurio metu buvo analizuojami Lietuvos žymių žmonių paminėjimai Lietuvos socialinėje medijoje, buvo atliktas 2012 m. sausio-vasario mėnesiais, pasitelkus „TNS/NewsPoint“ interneto socialinės medijos monitoringo sistemą. Buvo matuojamas Lietuvoje žinomų žmonių populiarumas pagal tai, kiek dėmesio jie sulaukia iš interneto komentatorių. Tyrimo metu išanalizuoti 4966 komentarai.