Pirmą kartą surengtas festivalis „Dabarties reabilitacija“ yra skirtas populiarinti NVS ir Baltijos šalių šiuolaikinę dramaturgiją bei rengti dramaturgų susitikimus. Jame buvo pristatyti geriausių pastarojo dešimtmečio šių šalių pjesių skaitymai ir vyko jų aptarimai. Festivalyje dalyvavo dramaturgai, kritikai, prodiuseriai iš NVS ir Baltijos šalių.
M.Ivaškevičiaus pjesė „Malyš“ pelnė aukščiausią ne tik festivalio žiuri komisijos, bet ir visų jo dalyvių įvertinimą. Buvo atkreiptas dėmesys į pjesės dramaturginės formos novatoriškumą ir joje išreikštą naują požiūrį į istorinę atmintį, siejančią daugelį festivalyje dalyvavusių šalių. Festivalio žiūri ir dalyvių simpatijas taip pat pelnė pjesės iš Rusijos, Baltarusijos, Ukrainos, Gruzijos, Estijos.
Pjesėje „Malyš“ vaizduojami dviejų „sukeistų“ arba „susikeitusių“ lietuvių ir rusų šeimų likimai, per kuriuos žvelgiama į tragiškus karo ir trėmimų įvykius. M.Ivaškevičius tragišką epochą vaizduoja žaismingai ir netgi komiškai, siekdamas sukurti kontrastą anų laikų pragarui. Du skirtingų tautybių ir amžių vyrai užima vienas kito vietą šalia moterų, kurioms iki priverstinio susikeitimo jie buvo patys artimiausi žmonės. Daug sunkiau jiems sekasi užimti vienas kito vietą šių moterų širdyse.
Pjesę „Malyš“ M.Ivaškevičius sukūrė 2001 metais bendradarbiaujant su festivaliu „Naujosios dramos akcija“. 2002-aisiais ji buvo pastatyta „Oskaro Koršunovo teatre“ (pjesę režisavo pats dramaturgas). Spektaklis „Malyš“ buvo rodomas ne tik Lietuvoje, bet ir atstovavo lietuvišką dramaturgiją tarptautiniuose festivaliuose.