Lietuvoje bus įgyvendintas unikalus ukrainiečių TV formatas: pelenės virs princesėmis

Ypatingo populiarumo Ukrainoje ir kitose šalyse sulaukęs realybės šou, kurio metu merginos iš skirtingų socialinių sluoksnių apsikeičia vietomis, keliasi į Lietuvą. Jau netrukus startuos projektas „Pelenė Princesė“, kurio kiekvienoje serijoje lietuvės merginos susikeis gyvenimais.
Ukrainos realybės šou „Turtuolė Varguolė“
Ukrainos realybės šou „Turtuolė Varguolė“ / LNK nuotr.

LNK kanalų grupė šį formatą įsigijo iš ukrainietiško TV kanalo „1+1“, Ukrainoje šis šou pavadinimu „Turtuolė Varguolė“ („Panyanka-Selyanka“) rodomas nuo 2014-ųjų, rašoma pranešime spaudai.

„Formatas labai suprantamas ir prikausto dėmesį: merginos iš skirtingų pasaulių keičiasi vietomis. Jos stengiasi suprasti, kaip gyvena kiti žmonės, pasinerti į kitą aplinką ir smagiai praleisti laiką. Tarp šio formato vertybių –atvirumas pasauliui ir naujai patirčiai, išankstinių nusistatymų atsikratymas, komforto zonos atsisakymas ir savo ribų plėtimas. Merginoms tai – nauja nepakartojama patirtis, galimybė pamatyti, kaip gyvena kiti žmonės, pasisemti motyvacijos“, – sako formatų pardavėjai iš Ukrainos, TV kanalo „1+1“.

Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“
Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“

„Labai džiaugiamės tokiu sudėtingu metu bendradarbiaudami su Ukrainos prodiuseriais. Manome, kad projektas bus taip pat įdomus ne tik jį žiūrintiems, bet ir jame dalyvaujantiems. Lietuvoje yra daug pelenių, kurios būtų ne ką prastesnės princesės ir šis projektas joms būtent šią progą ir suteiks“, – sako realybės šou kursiantis prodiuserinės kompanijos „Urbs TV“ vadovas Andrius Urbanavičius.

„Didžiuojamės, kad ukrainietišką turinį įvertino mūsų kolegos iš Europos. Apie tai, kaip merginos keičiasi patirtimi, mes pasakojame ironiškai ir linksmai, smagu, kad mūsų humoras patinka ir kitų šalių žiūrovams“, – sako „1+1“ atstovai.

„Pelenė pamatys, kaip gyvena princesės, naudosis visais ištaigingais malonumais, pirmą kartą išbandys SPA, ar kokį nors kitą princesės užsiėmimą. O tuo metu princesei teks prisiminti, ką reiškia kasdieniai namų ruošos ar ūkio priežiūros darbai. Visa Lietuva galės pamatyti, kaip stipriai skiriasi lietuviškų princesių ir pelenių gyvenimai“, – sako lietuviškojo šou kūrėjai.

Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“
Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“

Formatas jau buvo parduotas trims šalims, o rodytas dar devyniose, keli sezonai buvo filmuojami bendros gamybos būdu, pavyzdžiui, kuriamas bendras Ukrainos ir Lenkijos realybės šou. Ukraina visada buvo stipri savo pramogų industrija ir televizijos programomis, dideliais pasauliniais šou.

Prasidėjus karui didieji Ukrainos naujienų kanalai praėjo transliuoti bendrą žinių laidą „Єдині новини“, o pramoginiai kanalai stengėsi rodyti žiūrovams pramoginį turinį, kuris leistų žiūrovams atsipalaiduoti nuo siaubingų įvykių.

Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“
Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“

Praėjus metams nuo karo pradžios, Ukrainos televizijos programos rado jėgų ir lėšų atsinaujinti: pavyzdžiui, per TET kanalą jau rodomi projektai, filmuoti karo sąlygomis. Tarp premjerų – serialas „Pamišę kaimynai“, laida „Aš myliu Ukrainą“, šou „Jis gamina, ji vadovauja“. Taip pat kuriami nauji formatai – jau visai netrukus įvyks didelio šeiminio realybės šou „Mano superšeima“ premjera.

Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“
Stop kadras/Ukrainietiškas realybės šou „Turtuolė Varguolė“

Taip pat Ukrainoje šiuo metu teberodoma ir vietinė „Pelenė Princesė“ versija „Turtuolė Varguolė“.

Netrukus ukrainietiško formato šou „Pelenė Princesė“ su Lietuvos merginomis išvys ir LNK žiūrovai. O „Pelenė Pricesė“ dalyvių anketą jau galima rasti šios televizijos interneto svetainėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis