Lietuvoje populiarėja negazuotas vanduo

Pasaulinės geriamojo vandens tendencijos skinasi kelią į Lietuvą – kaip ir kitų pasaulio kraštų gyventojai, taip ir lietuviai dažniau ima rinktis negazuotą geriamąjį vandenį, teigiama pranešime spaudai.
Vandens buteliukas
Vandens buteliukas / Photos.com nuotr.

Negazuoto vandens per pastaruosius dvejus metus nuperkama 5 procentiniais punktais daugiau – 2007 metų pradžioje negazuoto vandens pardavimai sudarė 42,7 proc., o 2009 m. pirmąjį ketvirtį – jau 46,4 proc. Lietuvoje parduodamo geriamojo vandens, rodo rinkų tyrimų bendrovės „Nielsen“ pateikti duomenys.

Nepaisant to, lietuviai ir toliau daugiau išgeria gazuoto vandens. 2007 m. pradžioje gazuoto vandens pardavimai sudarė 57,3 proc., o 2009 m. I ketvirtį – 53,6 proc. viso parduodamo vandens.

„Negazuoto vandens pardavimų didėjimas – bendra pasaulinė tendencija. Lietuvoje ji greičiausiai atėjo į Vilnių – sostinėje jau kurį laiką gazuoto vandens parduodama mažiau, negu  negazuoto“, – sako geriamojo vandens „Vichy“ produkto vadovė Renata Baublytė. Kitose vietovėse gazuoto vandens suvartojama daugiau. Pavyzdžiui, mažesnėse gyvenvietėse gazuoto vandens parduodama 65 proc., negazuoto – vos 35 procentai.

Sveikesnio lietuvių požiūrio į vartojamus produktus įsigalėjimą patvirtina ir natūralaus vandens su skoniu, kurį vartotojai paprastai renkasi vietoje gazuotų vaisvandenių, pardavimai. „Nepaisant šiek tiek didesnės kainos vartotojai ir toliau renkasi skonį turintį negazuotą vandenį, tokį kaip „Vichy VivaFresh“. Tai gali būti nulemta atidesnio požiūrio į vartojamų produktų poveikį sveikatai, nes vanduo su skoniu neturi dirbtinių saldiklių, kaip limonadai“, – teigia  R. Baublytė.

Gazuotas vanduo – ar jis būtų paskanintas vaisių aromatais ar ne – kainuoja panašiai, todėl jo lietuviai nuperka tiek pat, kiek ir anksčiau. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis