„Lietuvos balsas. Kartos“ dalyvių svajonė laimėjus šou: keliautų į Indiją koldūnų

Artimiausioje, paskutinėje aklųjų perklausų laidoje – ir jauniausių „Lietuvos balsas. Kartos“ dalyvių: aštuonmetės Eglės ir septynmečio Raigardo pasirodymas.
Eglė ir Raigardas
Eglė ir Raigardas / Justino Auškelio nuotr.

Pavadino mylimo atlikėjo garbei

Galima sakyti, kad „Lietuvos balsas. Kartos“ mokytojus savo charizma ir talentu sužavėjęs septynmetis Raigardas likimą dainuoti atsinešė jau gimdamas: gražų ir retą vardą jam išrinko mama, kurios mylimiausias atlikėjas – buvęs grupės „N.E.O.“ lyderis, prodiuseris Raigardas Tautkus.

„Labai, labai mėgstu Raigardą Tautkų, taip pat pati esu dainuojanti, mylinti muziką, todėl pagalvojau, kad sūnui puikiai tiktų šis vardas“, – pasakoja Raigardo mama Rūta. „Jisai moka viską: kurti, dainuoti, šokti, žodžiu, belekas“, – rodydamas mamos nuotrauką su atlikėju ją papildo Raigardas.

Tiesa, ši mamos ir sūnaus meilė muzikai vos neatvedė iki sprendimo, kad duete su Tautvydu dainuotų jo mama, tačiau galiausiai gimė idėja dainuoti su kolege Eglė: kartu su ja Raigardas lanko dainavimo pamokas ir vadina tiesiog labai gera drauge, rašoma LNK televizijos išplatintame pranešime spaudai.

Prisipirks koldūnų

Nors Eglė ir Raigardas – patys jauniausi dalyviai visame projekte, mažųjų talentų tėvelių teigimu, duetas užkulisiuose visiškai nesijaudino. Netgi atvirkščiai, jau drąsiai kalbėjo apie prizą, kurį gautų, jeigu laimėtų projektą. „Tai būtų milijonai. Už juos keliautume į Indiją ir ten pirktume koldūnų“, – paslaptį, ką veiktų su pinigais, atskleidžia Raigardas.

VIDEO: „Lietuvos balsas. Kartos“ dalyviai: aštuonmetė Eglė ir septynmetis Raigardas

Dar daugiau mažųjų išminties ir juoko bei mokytojų ašarų įtemptoje kovoje dėl paskutinių vietų komandose – jau šį sekmadienį, 19.30 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis