„Lietuvos balse“ triumfavo Justino Jaručio mokinė Evita Cololo: pelnė 15 tūkst. eurų

Sekmadienio vakarą žiūrovai išrinko muzikinio projekto „Lietuvos balsas“ nugalėtoją. Šou laimėjo ir 15 tūkst. eurų prizą pelnė įspūdingą pasirodymą pademonstravusi Evita Cololo.
Evita Cololo ir Justinas Jarutis
Evita Cololo ir Justinas Jarutis / Aleksandr Leonov nuotr.

Šou metu scenoje pasirodė ir kūrinius atliko dvylika finalistų: Simona, Jokūbas, Edgars, Simonas, Evita, Elizaveta, Miglė, Elizabeth, Karolina, Katerina, Juozas ir Justina.

Karantino metu pasirodymai buvo nufilmuoti iš anksto dar praėjusią savaitę, tačiau sekmadienio vakarą visi dvylika finalistų, projekto mokytojai ir kiti projekto gerbėjai šį šou savo automobiliuose gyvai stebėjo didžiuliame ekrane ant Ozo prekybos centro stogo. Čia tiesiogiai vyko ir keturių superfinalistų bei nugalėtojo paskelbimas.

Vakaro metu susirinkusieji transliaciją stebėti didžiuliame ekrane turėjo unikalią galimybę išvysti ir gyvus „Lietuvos balso“ žvaigždžių pasirodymus. Scenoje šou sukūrė pirmojo „Lietuvos balsas. Vaikai“ sezono nugalėtoja Milėja, antrojo „Lietuvos balsas. Vaikai“ sezono nugalėtojas Matas bei penktojo „Lietuvos balso“ sezono žvaigždės Paulina ir KaYra.

Aleksandr Leonov nuotr./Evita Cololo
Aleksandr Leonov nuotr./Evita Cololo

Finalo metu žiūrovai balsavo dviem etapais. Pirmojo balsavimo metu iš viso buvo surinkta 20 299 balsų. Žiūrovai už finalistus balsavo taip: 3933 – už Evitą, 3126 – už Simoną Jakubėnaitę, 2476 – už Jokūbą, 2408 – už Karoliną, 1953 – už Elizabeth, 1936 – už Miglę, 1929 – už Simoną, 934 – už Kateriną, 624 – už Juozą, 531 – už Justiną, 322 – už Edgars, 127 – už Elizavetą.

Po pirmojo balsavimo etapo tiesiogiai ant Ozo prekybos centro stogo Rolandas Mackevičius paskelbė keturis daugiausiai žiūrovų balsų surinkusius superfinalistus – Evitą, Simoną Jakubėnaitę, Jokūbą ir Karoliną. Už juos žiūrovų balsavimas buvo paskelbtas dar kartą ir visi balsai buvo skaičiuojami iš naujo. Žiūrovai turėjo vos kelias minutes nuspręsti, kas taps viso sezono nugalėtoju.

Po antro balsavimo etapo žiūrovai nusprendė – septintojo sezono nugalėtoju tapo Justino Jaručio komandos dalyvė Evita Cololo. Už keturis superfinalistus iš viso balsavo 4896 kartus. Evita surinko 2139 balsus, Simona – 1462 balsus, Jokūbas – 718 balsus, o Karolina – 577 balsus.

Nugalėtojo paskelbimas įvyko tiesiogiai ant Ozo prekybos centro stogo. Jam atiteko LNK įsteigtas piniginis prizas – 15 tūkst. eurų ir kontraktas su ELITAZ Music.

Finalo akimirkos – galerijoje:

Akimirkos iš finalo stebėjimo ir apdovanojimų ceremonijos:

Evita neslėpė džiaugsmo: „Dar nejaučiu, kad laimėjau. Man tuoj turėtų ateiti tas jausmas. Balsai labai keitėsi viso finalo metu. Manau, kad didžiausią įtaką jiems padarė mano pasirodymas, kuris buvo paskutinis. Bet aš dabar nesuvokiu, kad laimėjau“, – scenoje kalbėjo Evita.

Aleksandr Leonov nuotr. /„Lietuvos balso“ finalo akimirka
Aleksandr Leonov nuotr. /„Lietuvos balso“ finalo akimirka

Nugalėtoja džiaugėsi ir kūrybos namų ELITAZ, prodiusuojančių „Lietuvos balso“ projektus vyriausiasis prodiuseris Gediminas Jaunius: „Viso projekto metu Evita stabiliai lyderiavo atsižvelgiant į žiūrovų simpatijas ir jai skiriamą dėmesį socialiniuose tinkluose. Jos pergalė nėra netikėta, tačiau labai pelnyta. Džiaugiuosi, kad tokia talentinga ir graži mergina reprezentuos „Lietuvos balsą“. Labai linkiu jai drąsos scenoje ir jau nekantriai laukiu susitikimo, kuomet aptarsime jos tolimesnius muzikinius planus su ELITAZ Music.“

„Lietuvos balsas“, „Lietuvos balsas. Senjorai“ ir „Lietuvos balsas. Vaikai“ projektai jau pradėjo dalyvių registraciją į naują sezoną. Projektai į LNK televizijos eterį sugrįš jau netrukus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis