„Lietuvos balso“ vedėjas ir reporterė papasakojo, ko tikėtis naujame šou sezone

Jau sausio 3 dieną LNK televizijos eteryje startuos atsinaujinęs aštuntasis „Lietuvos balso“ sezonas, kurį projekto prodiuseriai jau dabar vadina ypač netikėtu. Spalvingi dalyviai, buvę žinomų grupių nariai, šokiruojančios jų gyvenimo istorijos ir pasirodymai, privertę savo kėdėse išsižioti net visko girdėjusius projekto mokytojus.
Rolandas Mackevičius ir Kristina Radžiukynaitė-KaYra
Rolandas Mackevičius ir Kristina Radžiukynaitė-KaYra / LNK nuotr.

Aštuntame sezone naujame amplua pasirodys ir anksčiau projekte išgarsėjusi aktorė bei atlikėja KaYra, kuri tapo naujojo sezono reportere. Įpusėjus filmavimams, KaYrai teko artimiau susipažinti su projekto dalyviais, kurie šį sezoną, pasak jos, ypač stebins.

„Kuo toliau, tuo labiau matau, kaip atsiskleidžia itin ryškios dalyvių asmenybės. Faktas, kad jie visi labai stiprūs vokaliai, bet įdomiausia, kai pradedi matyti, kokie skirtingi jų charakteriai: nuo keistuolių menininkų iki visiškų scenos divų.

Ir visi jie ateina su savo istorijomis, vienos juokina iki ašarų, o kitos – net sukrečia – buvo sunku patikėti, kai dalyviai pasakoja apie savo gyvenimo įvykius, tarsi jie vyktų įtempto siužeto veiksmo filmuose ar net dramose“, − pasakoja naujoji projekto reporterė KaYra.

LNK nuotr./Kristina Radžiukynaitė-KaYra
LNK nuotr./Kristina Radžiukynaitė-KaYra

Apie dalyvių išskirtinumą aštuntame sezone kalba ir laidos vedėjas Rolandas Mackevičius, kuris liko nustebintas ne tik naujų, bet ir seniai matytų veidų, pasirodžiusių „Balso“ scenoje.

„Pastaruoju metu į Lietuvą grįžo labai daug talentingų žmonių iš viso pasaulio: Ispanijos, Londono, Danijos, net Dubajaus. Yra tokių, kurie dalyvavo dar pirmuosiuose sezonuose ir čia sugrįš po šešerių ar net aštuonerių metų pertraukos.

Per šio sezono akląsias perklausas vaizdas susidarė tarsi jau žiūrėtume profesionalų paruoštą aukšto lygio koncertą, kadangi dalyviai itin stiprūs vokaliai. O ir patys žmonės, kurie ateina ant scenos, jos jau yra atsikandę ir labai gerai žino, ką su ja daryti ir kaip atkreipti į save dėmesį, kai mokytojai jų net nemato“, − pasakoja Rolandas Mackevičius.

LNK nuotr./Rolandas Mackevičius
LNK nuotr./Rolandas Mackevičius

Projekto vedėjas įsitikinęs, kad po visų dalyvių pasirodymo eteryje, žiūrovams išsirinkti savo favoritą bus itin sunku: „Jei ankstesniuose sezonuose galėdavai daugmaž išskirti favoritus ir nuspėti, kas iš dalyvių eis į kitą etapą, tai šį kartą buvo visiškai neįmanoma suprasti, ką pasirinks mokytojai ir kas apskritai galėtų eiti iki pat finalo.

Nebėra didelio kontrasto tarp dalyvių: visame projekte top balsai, top atlikimas ir net tie dalyviai, kurie iš pat pradžių atrodo labai santūrus, užlipę ant scenos tiesiog sužydi ir šauna į viršų.“

LNK nuotr./„Lietuvos balsas“
LNK nuotr./„Lietuvos balsas“

Aštuntojo „Lietuvos balsas projekto sezono filmavimai prasidėjo dar rudenį. Tuomet projekto prodiuseriai kūrybos namai ELITAZ pradėjo taikyti naujovę Lietuvoje − filmavimą „burbuluose“ , kuomet komandos nariai buvo suskirstyti vos po kelis žmones, su kuriais vieninteliais filmavimo metu galėjo palaikyti artimą kontaktą, o su kitais – bendravo tik nuotoliu.

Jau tuomet dalyviai savo eilės pasirodyti scenoje saugiai laukdavo savo automobiliuose, taip pat buvo atsisakyta ir publikos. Ir nors tolimesnius projekto etapus filmuoti buvo leista, šalyje sugriežtinus karantino sąlygas ir vis didėjant viruso grėsmei buvo nuspręsta prisijungti prie pilietinės iniciatyvos likti namuose ir tolimesnių projekto etapų filmavimus tęsti stabilizavusis padėčiai.

Kokie talentai pasirodys naujojo projekto sezone ir kokie žinomi veidai po pertraukos vėl bandys sugrįžti į muzikos pasaulį, žiūrovai išvysti galės iškart po Naujųjų metų, naujojo sezono premjeroje sausio 3 dieną, 19.30 val. per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis