Čia, Suvalkijoje, XIX amžiaus pabaigoje prasidėjo tautinis judėjimas, atvedęs Lietuvą į nepriklausomybę. Beje, neatsitiktinai suvalkiečių tarmė buvo pasirinkta kaip bendrinės dabartinės lietuvių kalbos pagrindas. Šiandien Suvalkija, o tiksliau jos sostinė Marijampolė – ne tik taisyklingiausiai kalbančių lietuvių miestas, bet ir automobilių Meka. Beveik kiekvienas marijampolietis yra susijęs su naudotų mašinų verslu.
Pabendravę su Marijampolės mašinų turgaus prekeiviais, išmokę svečius iš tolimosios ir artimosios Azijos lietuvių kalbos, raudonieji patraukė į kareivines. Čia laukia kur kas rimtesnės kliūtys, nei kalbos barjeras. Jų laukia kliūčių ruožas, kuris kažkiek pažįstamas nebent karininkui Artūrui. Akivaizdu, kad čia – jo teritorija, jo vanduo, kuriame jis jaučiasi geriausiai. Tačiau rungtyse Linai sekėsi geriausiai. Ir ji, nugalėtoja, turėtų būti apdovanota.
Kapitono žodis komandoje – paskutinis. Įsakymų niekas nekomentuoja, įsakymus privalu vykdyti. Tačiau tiek Lina, tiek visa komanda suglumus: ką vis dėlto slepia gudri Manto šypsenėlė? Ateidama į projektą Lina prisipažino, kad viena iš didžiausių jos baimių yra aukščio baimė. Ar tai tikrai pats geriausias būdas nuo jos pagyti? Marijampolės aeroklubo instruktoriai tuo neabejoja – kritimas iš trijų kilometrų aukščio atmintyje išlieka visą gyvenimą. Daugelis paniškai bijojusių aukščio pasveiksta ir dažnai čia pat užsikrečia laisvo skrydžio liga ir sugrįžta.
Trumpas apmokymo kursas, speciali apranga, visos saugumo priemonės, dar vienas įrangos patikrinimas ir parašas. Dar kelios akimirkos ir lėktuvas atsiplėš nuo žemės. Širdis, rodos, tuoj iššoks iš krūtinės. Tie, kam bent sykį yra tekę šitaip palikti lėktuvą, gerai žino – sunkiausia peržengti slenkstį. Vėliau visos iki tol kamavusios baimės... lieka lėktuve.
Ar Lina sėkmingai įveikė vieną didžiausių savo baimių? Raudonieji patyrė nemažai išbandymų. Mašinų turguje, vėliau kariškame kliūčių ruože ir aerodrome. Tačiau ar jie įvykdė savo misiją? Pamatysite aAntradienį 20.10 val. per LNK.