Apie tai bendruomenės „gaLiu moteris“ steigėjos Liucinos Rimgailės suburtoms moterims pasakojo teisininkė Giedrė Panavienė, rašoma pranešime spaudai.
Privalo suteikti visą informaciją prieš, per ir po procedūros
„Kiekvienas grožio specialistas, prieš atlikdamas bet kokią procedūrą, turi išsiaiškinti kliento sveikatos būklę: turimas alergijas, neseniai atliktas procedūras, vartojamus vaistus ir t.t. Trumpai – jis turi surinkti anamnezę. Tik taip galima suvaldyti bei išvengti klientui po procedūros galinčias įvykti nepageidautinas reakcijas“, – sakė teisininkė, turinti ir tarptautinius grožio terapeuto diplomus, Giedrė Panavienė.
Grožio specialistas taip pat privalo paaiškinti klientei, kokia procedūra bus atliekama. „Perkant grožio, kaip ir bet kokią kitą paslaugą, yra sudaromas sandoris: jūs kreipiatės – grožio specialistas Jums suteikia paslaugą.
Jūs esate pirkėja, klientė ir, prieš atliekant paslaugą, jos teikėjas privalo suteikti visą būtiną informaciją, ypač jei ji niekur viešai nėra skelbiama. Prievolė suteikti informaciją apie atliekamą procedūrą atsiranda ir dėl to, kad klientė kartais net nežino, kaip ta paslauga turi būti suteikta, nežino ko ar net nedrįsta klausti. Ji eina pas profesionalą ir tikisi, kad pastarasis padarys taip, kaip reikia“, – sakė G.Panavienė.
Pasak jos, suteikti visą informaciją klientui grožio specialistas privalo ir dėl to, jog negavus jos, grožio procedūros sukeltos tam tikros natūralios odos reakcijos gali sukelti nerimą, net gąsdinti.
Ji taip pat skatina grožio salonų, specialistų klientes būti drąsesnėmis, ryžtingesnėmis ir pačioms klausti: „Tuomet galbūt išugdysime grožio specialistus daugiau pasakoti. Klientas šioje situacijoje yra silpnesnioji pusė, o paslaugos tiekėjas turi daugiau pareigų, kad paslauga būtų tinkamai suteikta.“
Klientas taip pat turi pareigų – domėtis ir žinoti, kur ir kas gali atlikti grožio procedūras
Vis tik, pabrėžia teisininkė, klientas taip pat turi pareigų. „Jei mes dairomės kosmetologinių ir estetinės dermatologijos, ypač invazinių paslaugų, tokių, kaip botulino toksino, hialurono injekcijos, mezoterapija, biorevitalizacija ir panašiai, turime žinoti, kad jas gali atlikti tik konkretūs specialistai konkrečioje įstaigoje.
Teisininkė taip pat pasidalino, kas ją asmeniškai labai neramina: „Socialiniuose tinkluose tenka matyti, kai kosmetologės prie savo pareigų prideda žodelį „med“: „med. kosmetologė“ ar „kosmetologė su medicininiu išsilavinimu“. Nėra tokio dalyko kaip medicininė kosmetologija. Tai gali reikšti, kad asmuo galimai teikia paslaugas, invazines procedūras ne pagal savo kompetenciją ir tokiu užrašu bando save pateisinti.“
Jaukaus vakaro metu – ir grožio paslaptys, ir papuošalų pristatymas
Nepaisant aktualios, rimtos temos, verslininkės Liucinos Rimgailės organizuotame renginyje vyravo lengva, šviesi nuotaika. Liucinos suburtos „gaLiu“ bendruomenės moterys taip pat klausėsi vienos garsiausių Lietuvoje grožio specialisčių Andrėjos Krasnevičienės pranešimo apie būdus, kaip sumažinti amžiaus poveikį išorės grožiui, sužinojo apie 2024 m. grožio tendencijas, inovatyvias kosmetologines procedūras, jų pasirinkimą.
Vakaro viešnios taip pat dalinosi savo patirtimi, mezgė naujas pažintis, padedamos floristės turėjo galimybę susikurti gėlių puokštę bei apžiūrėjo specialiai bendruomenės moterims su dizainere Simona Brazdžionyte kurtų papuošalų pristatymą.
„Nuo pat sprendimo burti moterų bendruomenę, siekiau, jog tai būtų erdvė, kurioje jos rastų bendraminčių, jaustų palaikymą ir patikėtų galinčios imtis bet ko, apie ką svajoja, ko siekia ar tiesiog nori.
Per šiuos bendrystės metus, kai bendruomenė išaugo iki daugiau nei tūkstančio moterų socialiniame tinkle ir kurių dešimtys kaskart lankosi gyvai organizuojamose renginiuose, labai aiškiai pajutau ir įsitikinau, kad moterų „galiu“ momentus lemia santykiai – pirmiausia santykis su savimi, savęs pažinimu, priėmimu, o patys ryškiausi ir svarbiausi pokyčiai bei augimas vyksta tik prasmingų santykių kontekste. Iš jų gauname impulsą, idėją ar postūmį pradėti veikti“, – renginio metu sakė Liucina Rimgailė.