„Kiekvienoje savo kelionėje ieškau kažko neatrasto ir visada užsuku į turgų. Tai neatsiejama keliavimo malonumo dalis“, – teigia Liutauras. Pasak restoranų savininko, turgus visada buvo ir bus viena svarbiausių miesto vietų, nes čia persipina tradicinė prekyba, senieji maisto ruošimo receptai, gastronomijos naujienos ir visa tai pagardinama smagiu šurmuliu bei nuoširdžiu bendravimu.
L.Čeprackas pastebi, kad turgus sparčiai keičiasi. „Žmonių poreikiai kinta kartu su gyvenimo tempu, tad natūralu, kad ir nuo senovės gyvuojanti prekyba modifikuojasi. Jei anksčiau šios vietos stebindavo produkcijos unikalumu, pvz. tigriena ar krokodiliena, tai dabar dažnai lieku nustebintas – maitinimo paslaugų gausa ir formomis turgaus viduje“, – stebisi šefas.
„Ateini, pavalgai šviežiai pagaminto, kokybiško maisto ir sužinojęs daug naudingų dalykų išeini namo, prisikrovęs gėrybių. Štai koks turgaus konceptas dabar madingiausias“, – dalinasi įspūdžiais garsus kulinaras.
Į Lietuvą pirmasis atvežęs ir išpopuliarinęs japoniškų „Ramen“ makaronų sriubų idėją, Liutauras sako, kad šis patiekalas ypatingai tinka gastronominio turgaus formatui. „Tu gali jį valgyti vietoje ir išsinešti namo, štai kodėl pasiūlėme „Ramen“ netrukus atsidarysiančiai naujai vietai Vilniuje „Uptown Bazaar“ – teigia Liutauras. Pasak jo, ši vieta turėtų nustebinti ne tik savo išskirtiniu stiliumi, bet ir labai gerai apgalvotu turiniu.
Vilniuje, Kauno gatvėje įsikursiančio „Uptown Bazaar“ idėjos autoriai teigia, kad ši vieta suburs Vilniaus gurmanus bei sostinės svečius ne tik apsipirkti šviežių produktų, bet ir skaniai pavalgyti bei smagiai praleisti laiką. Jau nuo spalio 2 dienos čia atsidarysiančios parduotuvėlės, užkandinės ir kavinės pasiūlys įvairių pasaulio virtuvių naujienų, planuojami koncertai ir atskiros pramogos vaikams.
„Tikimės, kad tai taps madinga vieta užsukti po darbų, atsipalaiduoti, pabendrauti, apsipirkti reikalingų produktų ir skaniai pavalgyti“, – teigia projekto autorė Renata Polujanskienė.