Livija Gradauskienė ir Žygimantas Stakėnas palieka „Radiocentro“ eterį: „Šis išsiskyrimas liūdnas“

Daugiau nei trejus metus kartu su „Radiocentro“ klausytojais sveikinęsi Livija Gradauskienė ir Žygimantas Stakėnas palieka radijo eterį. „Radijas yra mano viso gyvenimo meilė, tad šis išsiskyrimas – liūdnas“, – sako L.Gradauskienė.
Žygimantas Stakėnas ir Livija Gradauskienė
Žygimantas Stakėnas ir Livija Gradauskienė / LNK ir „Radiocentro“ nuotr.

Portalui Žmonės.lt apie karjeros pokyčius prabilusi Livija Gradauskienė neslėpė, kad šis karjeros pokytis kelia įvairiausius jausmus.

„Visada liūdna skirtis su kažkuo. Radijas yra mano viso gyvenimo meilė, tad šis išsiskyrimas taip pat liūdnas. Tačiau bandau išmokti gyvenimo pamoką prie nieko neprisirišti. Mūsų darbas tikriausiai yra vienas nestabiliausių, niekada negali tikėtis, kad vienoje pozicijoje liksi amžinai“, – kalbėjo pašnekovė.

Livija Gradauskienė tikslios priežasties, kodėl su Žygimantu Stakėnu palieka radijo eterį, neįvardijo. „Šis sprendimas nėra mūsų“, – nedaugžodžiavo Livija.

Žygimantas Stakėnas ir Livija Gradauskienė
Žygimantas Stakėnas ir Livija Gradauskienė

Laidų vedėja neslėpė, kad šis karjeros pokytis buvo staigus tiek jai, tiek kolegai Žygimantui. Visgi ji pasidžiaugė, kad su Ž.Stakėnu dar tikrai susitiks bendruose renginiuose.

„Su Žygimantu esame pažįstami nuo vaikystės, esame labai gerai susidirbę. Mes kartu vedame renginius, tad tikiu, kad mes tikrai neišsiskiriame“, – komentavo Livija Gradauskienė.

L.Gradauskienė prasitarė, kad kol kas jokių papildomų veiklų neieškos – dabar ji džiaugiasi renginiais ir projekto „Muzikinė kaukė“ filmavimais.

Primename, kad Liviją Gradauskienę ir Žygimantą Stakėną klausytojai kasdien nuo 9 val. iki 12 val. „Radiocentre“ galėjo išgirsti aktualių pokalbių laidoje „Šou po devintos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis