LNK eteryje nebelieka pažinčių laidos „Būk mano meile!“

Dvejus metus ir keturis televizinius sezonus gyvavusi pažinčių, meilės ir romantikos laida „Būk mano meile!“ kovo 29-ąją atsisveikins su žiūrovais. Režisierius Vytenis Pauliukaitis, aktorė Inga Norkutė-Žvinienė ir būrėja Vaiva Budraitytė paskutinį kartą pasirodys eteryje kaip vedėjų trio.
Pažinčių laidos „Būk mano meile!“ vedėjai
Pažinčių laidos „Būk mano meile!“ vedėjai / LNK nuotr.

Apie tai, kad laidos nebeliks LNK eteryje portalui Žmonės.lt patvirtino laidą kuriančios prodiuserinės kompanijos „Fresh production house“ kūrybos direktorius Laimonas Kirkutis. Jis patikino, kad viskam, kas gražu, visuomet ateina pabaiga.

„Buvo labai gera su visais dirbti. O laida baigėsi todėl, kad baigėsi sutartis su televizija. Buvome suplanavę laidą rodyti iki kovo 29 dienos, tai tą dieną ir baigsime. Visuomet laida turi pradžią, turi ir pabaigą“, – sakė jis.

L.Kirkutis patikino, kad kol kas jie dar neturi naujų pasiūlymų vedėjams, tačiau neatmeta galimybės, kad ateityje, pasiūlius naujus projektus, V.Pauliukaitis, I.Norkutė-Žvinienė ar V.Budraitytė ir vėl gali sublizgėti vedėjų amplua.

„Konkrečiai su šiais vedėjais kol kas nieko neplanuojame. Žinoma, dar tik ruošiamės pristatyti naujus projektus, televizijai juos patvirtinus viskas ir paaiškės“, – pokalbį baigė L.Kirkutis.

Pažinčių laida „Būk mano meile!“ – poros ieškantiems vienišiams skirta laida. Laida kuriama pagal Rusijoje itin populiarios laidos „Davay pozhenimsya“ formatą. Jame dalyvaujantys keturi laidos herojai (vaikinas ir trys merginos arba atvirkščiai – red.past.) prieš tai nebūna matę vienas kito ir susipažįsta tik laidoje. Galiausiai pagrindinis herojus susiranda arba ne antrąją pusę. Laida buvo pradėta rodyti 2011 rugsėjį.

Laidos filmavimas
Laidos filmavimas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis