LNK talentų laidoje „2 minutės šlovės“ nugalėjo šokių studija „Alemanda“

LNK didžiojoje studijoje sekmadienį virė aistros – suskaičiavus 33 721 žiūrovų balsą paaiškėjo, kad pirmoji „2 minučių šlovės“ vieta ir 40 tūkstančių litų prizas atiteko šokių kolektyvo „Alemanda“ šokėjams.
„Alemanda“
„Alemanda“ / LNK nuotr.

„Mes geriausi“, „Mes – jėga“, „Mes nugalėjom“, – gerą pusvalandį po šou vis dar skandavo šokėjai.

Vos prieš penkerius metus įkurta „Alemanda“, vadovaujama buvusios „Žuvėdros“ šokėjos Živilės Kučauskienės, dar kartą įrodė, kad sportiniai šokiai Lietuvoje yra neįtikėtinai populiarūs.

„Šiam projektui rengėmės visus pusę metų. Prieš superfinalą – net du kartus per dieną tris keturias valandas“, – prisipažino šokėjų trenerė. „Alemanda“ prisipažino, kad nesitikėjo tokios šlovės. Todėl dar nežino, kur išleis laimėtą keturiasdešimt tūkstančių litų prizą.

Antrojoje projekto vietoje liko ir vos per 283 balsus atsiliko šokių grupė „Double One“. Šokėjams atiteko poilsis SPA centre. Trečia vieta ir skrydžiu oro balionu buvo apdovanotas lanksčiausias pasaulyje žmogus Kiros Hadgu iš Etiopijos.

Savo simpatijas išreiškė ir „2 minučių šlovės“ komisijos nariai. Algis Ramanauskas savo draugystės apyrankę užrišo dambreliu – mažiausiu pasaulyje instrumentu – grojančiam Egidijui Daruliui. Violeta Tarasovienė savo simpatijas atidavė mažajai cirko artistei Monikutei, Inga Norkutė – šokėjams „Double One“, o Vitalijus Cololo – lanksčiajam Kiros.

Iš viso projekto „2 minutės šlovės“ superfinalo metu sulaukta rekordinio skaičiaus – net 178 084 skambučių.  Komisijos nariai visus superfinalo dalyvius vertino dešimtukais, todėl galutinis žodis buvo žiūrovų rankose.

Vienuolika superfinalo dalyvių buvo atrinkti iš tūkstančių talentų. Iš viso buvo parodyta 20 laidų, jose dalyvavo 120 talentingų žmonių, kurie turėjo pereiti 9 atrankas, 6 pusfinalius, 2 finalus ir finalą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis