Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„LT identity“ kolekcijų rinktinė – lietuvių dienose Orhuse

Mados dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė, lydimos prekės ženklo „LT identity“ kūrybinių bendradarbių, lapkričio 8-ąją išvyko į Danijos miestą Orhusą, kur dalyvauja LR Kultūros ministerijos įsteigto Tarptautinio kultūros projektų centro organizuojamose lietuvių dienose.
„LT identity“ Danijoje
„LT identity“ Danijoje / „LT identity“ nuotr.
Temos: 1 Jolanta Rimkutė

Danijoje studijuojančius, dirbančius ar tiesiog gyvenančius tautiečius suvienijęs renginys Orhuso universitete vyks dvi dienas. Įdomiausi ir efektingiausi per devynerius metus pasiūti naujos lietuvio tapatybės paieškas įprasminantys „LT identity“ kūriniai pristatyti pirmąjį lietuvių dienų vakarą. Modeliais „dirbo“ Danijoje studijuojantis Lietuvos jaunimas, kolekcijos pristatymą stebėjo LR ambasados šalyje darbuotojai. 

Taip pat ketvirtadienį lietuvių dienų lankytojai buvo supažindinti su fotografijų paroda „Far Far Away In The Land Of Rain“. Jos autorėms, Orhuso universitete studijuojančioms Aušrai Zuzevičiūtei ir Aušrai Babiedaitei, talkino „Studija LT“ komanda ir „LT identity“ bei prekės ženklo „Baltai“ bendradarbis grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas.

Pirmąją lietuviškos programos Orhuse dieną užbaigė tarptautinio pripažinimo vis dažniau sulaukiančios grupės „KeyMono“ (ex. „BrassBastardz“) koncertas. Ketvirtadienio įspūdžiais gyvai dalinosi progų susitikti ne itin dažnai randanti, įvairiuose Danijos miestuose gyvenanti lietuvių bendruomenė.

Penktadienį, lapkričio 9-ąją, universitete vyks akademinė lietuvių dienų dalis. Jos metu europarlamentaras Leonidas Donskis pristatys pranešimą apie mažų tautų identiteto problemas, vyks kitos paskaitos ir diskusijos.

Lietuvių dienos Orhuso universitete Danijoje – ne pirma tokio tipo „LT identity“ komandos išvyka. Nuolat su mūsų šalies ambasadomis visame pasaulyje bendradarbiaujančios J.Rimkutė ir I.Ševiakovaitė savo kūrybą jau pristatė Kopenhagoje, Maskvoje, taip pat Briuselyje veikiančiame Europarlamente.

Nuo 2003-ųjų „LT identity“ kolekcijas kuriančios drabužių dizainerės ir nuolat augantis įvairioms kūrybinėms profesijoms atstovaujančių jų bendradarbių būrys ateinančiais metais minės 10-ąjį prekės ženklo gimtadienį. Be plačiausiai žinomo „LT identity“, „Studija LT“ komanda taip pat kuria „ToMaMe“, „Swan PH“ paženklintus gaminius, vykdo privačius ir komercinius užsakymus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?