2021 04 18

Lukos sceniniu vardu išgarsėjusi L.Vaupšaitė – apie sėkmę Londone, darbą svajonių agentūrose ir meilę

Prieš du dešimtmečius kaip atlikėja Luka išgarsėjusi Lukrecija Vaupšaitė-Feutry jau kurį laiką sėkmingai ištekėjusi už prancūzo ir savo laimę kuria Londone. Studijos prestižiniame universitete, darbas garsiose įmonėse – atrodo, daugelis pavydėtų jai karjeros aukštumų, kurių per trumpą laiką pavyko pasiekti šiame didmiestyje. Tačiau kaip sako pati Lukrecija, nors daug žmonių ir svajoja apie tokį gyvenimą, svarbiausia jausti pilnatvę bei atrasti laiko savo mėgstamoms veikloms.
Lukrecija Vaupšaitė-Feutry su vyru Poliu, Lukrecija Vaupšaitė-Feutry
Lukrecija Vaupšaitė-Feutry su vyru Poliu, Lukrecija Vaupšaitė-Feutry / Audros Vau, asmeninio albumo nuotr.

– Lukrecija, Lietuvoje jus žmonės žinojo kaip hito „Aš įsimylėjau“ atlikėją Luką. Tačiau dabar muzikinėje padangėje jūsų nebematyti. Kada buvo tas lūžis, kai nusprendėte ant scenos daugiau nebelipti, o nerti į kūrybinę veiklą Londone?

– Pamenu, dar vaikystėje važiuodavome į vaikų vasaros stovyklas Anglijoje, todėl nuo paauglystės jau norėjau studijuoti užsienyje. Šį sprendimą priėmiau dar prieš Lietuvoje pabaigdama mokyklą. Norėjosi pamatyti platesnį pasaulį, dėl to dainavimo etapas natūraliai pasibaigė. Juk koncentravausi į mokslus ir naują gyvenimą. Į visą tai žiūriu filosofiškai (šypsosi). Manau, kad gyvenime viskas turi savo pradžią ir pabaigą.

– Atlikėjos karjerą Lietuvoje pradėjote būdama vos 14-kos. Ar sunku buvo paauglei šou versle?

– Taip, buvau labai jauna. Bet žmonės iš pramogų pasaulio, su kuriais teko dirbti ar bendrauti, buvo draugiški ir palaikantys, tad ta patirtis įsiminė kaip teigiama. Prisimenu ją su nostalgija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis