Kanų festivalio raudonasis kilimas yra vieta, kuriame ryškiausios kino žvaigždės gali nesigėdyti ir dėvėti seksualiausias sezono sukneles. Visgi Pietų Europa ne Amerika – čia leidžiama daugiau. Bent jau taip kartais teisinasi patys raudonojo kilimo svečiai.
Šiais metais glamūriniame Kanų festivalyje buvo pristatyti net du didieji šios vasaros blokbasteriai: aviacijos veiksmo filmas „Asas Maverikas“ su aktoriumi Tomu Cruise‘u, bei biografinis kino filmas „Elvis“ apie populiariausią bei pelningiausią visų laikų Amerikos atlikėją – Elvį Presley.
Beje, pastarasis filmas po premjerinio rodymo Kanuose sulaukė net 12 minučių trukusių aplodismentų iš žiūrovų. Oficialūs šaltiniai teigia, jog tai ilgiausiai trukę plojimai Kanų kino festivalyje šiais metais. Jei kam kyla klausimų, kodėl tos minutės taip svarbu, matyt, reikia atsakyti, kad tokios yra ilgametės šio festivalio tradicijos. Kuo daugiau minučių trunka plojimai po seanso, tuo geresnis filmas.
Praėjęs savaitgalis buvo karštas ir šventinis ne tik Lietuvoje. Kino pasaulyje jis buvo irgi įsimintinas apskaičiavus per savaitgalį uždirbtas kino teatrų pajamas. „Asas Maverikas“ perkopė milijardo dolerių pajamų ribą ir užsitikrino vietą pelningiausių šių metų filmų sąrašuose.
Truputį gaila, jog penktadienį kino teatruose debiutavęs „Elvis“ nesugebėjo rimčiau pasipriešinti Tomo Cruise‘o skraidymams ore ir tenkinosi lygiosiomis, t. y., identiškomis savaitgalio pajamomis (abu kino filmai šį savaitgalį JAV uždirbo 30 mln. 500 tūkst. dolerių).
Nors tai ir ne komiksų superherojai, peršasi išvada, jog Amerikos žiūrovai tiesiog dievina filmus apie savo tautos herojus. Toks jiems yra išgalvotas personažas kapitonas Asas Maverikas, toks yra ir realiai gyvenęs rokenrolo karalius Elvis Presley.
Norėčiau paatvirauti, kad prieš filmo „Elvis“ peržiūrą, buvau tikra, jog norėsis kabinėtis prie fakto, kad Elvis su savo būsima žmona Priscilla Presley susipažino, kai jai tebuvo 14 metų.