2022 10 14

★★★★☆ / M.Govedaitė apie „Piktųjų kartą“: gali būti, kad tokio žiauraus lietuviško filmo dar nematėme

Šiais metais šalies kino teatrai pristatė net keletą kokybiškų lietuviškos produkcijos filmų: pavasarį salėse žiūrėjome kriminalinę dramą „Piligrimai“, prieš porą savaičių visa Lietuva ėjo stebėti postapokaliptinės pasakos „Vesper“, na, o šį savaitgalį kino sales pasiekia vienas tamsiausių šiuolaikinių lietuviškų kino filmų – režisieriaus Emilio Vėlyvio kriminalinis detektyvas „Piktųjų karta“.
Dalia Michelevičiūtė ir Vytautas Kaniušonis
Dalia Michelevičiūtė ir Vytautas Kaniušonis / Ievos Jūros nuotr.

Skaitydama pranešimus spaudoje, pagalvojau, kad būsimoms kino premjeroms tikrai reikės paieškoti naujų skambių epitetų, reklamuojančių jų išskirtinumą šalies rinkoje, mat šiais metais kino teatruose jau matėme „aukščiausią apdovanojimą Lietuvos kino istorijoje pelniusį filmą“ ir „pačią brangiausią kino juostą šalies istorijoje“.

Pastarasis filmas „Piktųjų karta“ reklamuojasi kaip „net milijoną eurų kainavęs brandžiausias režisieriaus E.Vėlyvio darbas“.

Kadras iš filmo „Piktųjų karta“/Dalia Michelevičiūtė ir Vytautas Kaniušonis
Kadras iš filmo „Piktųjų karta“/Dalia Michelevičiūtė ir Vytautas Kaniušonis

Antraštės tikrai nemeluoja – šis režisierius, garsėjantis juodojo humoro kriminalinėmis komedijomis (kas galėtų pamiršti „Zero“ filmų sagą su Egidijumi Dragūnu?), šį kartą sugalvojo, kad užtenka juokauti bajeriais, skirtais tik suaugusiesiems – reikia imti ir be jokio bajerio sukurti solidų kriminalinį detektyvą.

Pasikvietė režisierius į draugiją scenaristą Joną Banį, sukvietė absoliučiai visus žymiausius šalies kino bei teatro aktorius ir štai, žiūrime, ką turime – o turime žiaurų, tamsų, logiškai susuktą kriminalinį detektyvą, kurio veiksmas vyksta nuodėmingai katalikiškoje Lietuvos provincijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis